Sam
Muumipappa
Pitää pienempää mekkalaa :thumbup:Timanfayan klooneja.. Ennemmin ottaisin hajonneen pesukoneen.
Pitää pienempää mekkalaa :thumbup:Timanfayan klooneja.. Ennemmin ottaisin hajonneen pesukoneen.
Miele täälläkin, kun joutuu konetta käyttämään kohtalaisen kovasti :thumbup:Kyllä siinä vissii niin käypi et tuo tulee huomenna kotiin:
http://www.miele.fi/fi/kotitalous/tuotteet/1141_39508.htm
1090€ vähän suolanen hinta mutta jospa se sitten olis kans hyvä.
meinaan kyllä kysyä vielä tarjousta tuosta:
http://www.miele.fi/fi/kotitalous/tuotteet/1141_33449.htm
sitä vaan ei ollut heti saatavilla.
Onko ollut hyvä? Mitään murheita? Meillä tullaan pesemään seuraavan 10 vuoden aikana paaaaljon pyykkiä ja mitään 'halpaa ja hyvää' ei viittis ostaa.Miele täälläkin, kun joutuu konetta käyttämään kohtalaisen kovasti :thumbup:
Nyt se on parisen viikkoa roiskinut vettä lattialle. Hyvin siis kesti takuuajan.Kuinkas on 72:sen magaroni-Ahma pelittänyt?
Kohta alkaa mennä takuu umpeen.
Tyytyväinen olen ollut. Kokemusta on nyt noin kahdelta vuodelta, joten lyhyt aikahan tuo on vielä. Kovalla käytöllä ollut kuitenkin.Onko ollut hyvä? Mitään murheita? Meillä tullaan pesemään seuraavan 10 vuoden aikana paaaaljon pyykkiä ja mitään 'halpaa ja hyvää' ei viittis ostaa.
Itselläni myös imuri on Miele.Itsellänihän vain imuri on Miele.
Toivottavasti selviää pelkällä resetoinnilla. On muuten hyviä noi LG:n koneet.Tuossa helmikuun lopussa viime vuonna hankein sitten AEG Lavamatin (620 eur) ja tänään, kun nainen oli päättänyt ajaa tyhjän koneellisen eli "puhdistuspesun", kone rupesi piippaamaan kesken tyhjennyksen ja nöytössä vilkkui teksti EFO joka taas tarkoittaa "Vesivahinkosuojaus on aktivoitunut".
Eikun huoltoa paikalle, jos korjaus on yli 200, niin vaihdan LG höyrykoneeseen.
Toivottavasti selviää pelkällä resetoinnilla. On muuten hyviä noi LG:n koneet.
edit. Eikös toi menisi vielä takuuseen?
Luulis että menee virhevastuun piikkiin.Kai siin vuoden takuu on tai oli.
LG;tä mä olin menossa gtollon vuosi sitten ostamaan mutta taas mulle myytiin jotain muuta. Oon niiiiin johdateltavissa.
Voi kyllä olla että kun eukko teki koneenputsauksen niin sieltä irtos jotain joka pysäytti poistopumpun jne...Luulis että menee virhevastuun piikkiin.
Niin no ei kai sieltä mitään sais noin vaan irrota eli eiköhän tuo mene helpohkosti ja ilman suurempia riitoja AEG:n maksettavaksi.Voi kyllä olla että kun eukko teki koneenputsauksen niin sieltä irtos jotain joka pysäytti poistopumpun jne...
Sammypiru varmaan tarkoitti pesuainelikanukkajäämiä.Niin no ei kai sieltä mitään sais noin vaan irrota eli eiköhän tuo mene helpohkosti ja ilman suurempia riitoja AEG:n maksettavaksi.
Tuli muuten sit hankittua Miele, maksohan se mutta on kyllä ollu hyvä ja hiljanen.Tyytyväinen olen ollut. Kokemusta on nyt noin kahdelta vuodelta, joten lyhyt aikahan tuo on vielä. Kovalla käytöllä ollut kuitenkin.
Ei ole vieläkään narisemista tuosta koneesta. :thumbup:Tuli muuten sit hankittua Miele, maksohan se mutta on kyllä ollu hyvä ja hiljanen.