Pyykinpesukone hajosi...

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Miele täälläkin, kun joutuu konetta käyttämään kohtalaisen kovasti :thumbup:
Onko ollut hyvä? Mitään murheita? Meillä tullaan pesemään seuraavan 10 vuoden aikana paaaaljon pyykkiä ja mitään 'halpaa ja hyvää' ei viittis ostaa.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Onko ollut hyvä? Mitään murheita? Meillä tullaan pesemään seuraavan 10 vuoden aikana paaaaljon pyykkiä ja mitään 'halpaa ja hyvää' ei viittis ostaa.
Tyytyväinen olen ollut. Kokemusta on nyt noin kahdelta vuodelta, joten lyhyt aikahan tuo on vielä. Kovalla käytöllä ollut kuitenkin.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Oma Electroluxini (EWF 1221) on ollut käytössä nyt jo 5,5 vuotta tms. Ei ongelmia vieläkään (kop kop koputan puuta). Mutta toisaalta tälleen yhden hengen taloudessa tuo kone nyt ei muutenkaan hirmukoville joudu. Noinkohan se jyllää keskimäärin kerran kahteen viikkoon. :D

Porukoillakin on vielä Electroluxin pyykinpesukone käytössä eikä tietääkseni mitään ongelmia ole ollut. Niillä on vuoden/kaks vanhempi kone ja vähän kovemmassa käytössä. Toisella isosiskollakin taitaa vielä olla sama Electrolux, jos en ihan väärin muista (saatan muistaakin). Niillä on sentään 6-henkinen talous (aikuinen mies, aikuinen nainen, 15v, 11v, 3v ja 1,5kk). Astianpesukoneen ne joutui vaihtamaan (Electrolux -> Miele) mutta mun mielestä tuo rättikone on vielä sama vanha.

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Nyt se sitten hajos lopullisesti meilläkin. 11 vuotta kesti ja hintaa huoltokustannuksineen kertyi 425 euroa eli ~40 euroa / vuosi.

550 euron Upon tarvis sit kestää se 14 vuotta...

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Tuossa helmikuun lopussa viime vuonna hankein sitten AEG Lavamatin (620 eur) ja tänään, kun nainen oli päättänyt ajaa tyhjän koneellisen eli "puhdistuspesun", kone rupesi piippaamaan kesken tyhjennyksen ja nöytössä vilkkui teksti EFO joka taas tarkoittaa "Vesivahinkosuojaus on aktivoitunut".

Eikun huoltoa paikalle, jos korjaus on yli 200, niin vaihdan LG höyrykoneeseen.

oldez

Well-known member
Tuossa helmikuun lopussa viime vuonna hankein sitten AEG Lavamatin (620 eur) ja tänään, kun nainen oli päättänyt ajaa tyhjän koneellisen eli "puhdistuspesun", kone rupesi piippaamaan kesken tyhjennyksen ja nöytössä vilkkui teksti EFO joka taas tarkoittaa "Vesivahinkosuojaus on aktivoitunut".

Eikun huoltoa paikalle, jos korjaus on yli 200, niin vaihdan LG höyrykoneeseen.
Toivottavasti selviää pelkällä resetoinnilla. On muuten hyviä noi LG:n koneet.

edit. Eikös toi menisi vielä takuuseen?

Viimeksi muokattu:

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Toivottavasti selviää pelkällä resetoinnilla. On muuten hyviä noi LG:n koneet.

edit. Eikös toi menisi vielä takuuseen?

Kai siin vuoden takuu on tai oli.

LG;tä mä olin menossa gtollon vuosi sitten ostamaan mutta taas mulle myytiin jotain muuta. Oon niiiiin johdateltavissa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Voi kyllä olla että kun eukko teki koneenputsauksen niin sieltä irtos jotain joka pysäytti poistopumpun jne...
Niin no ei kai sieltä mitään sais noin vaan irrota eli eiköhän tuo mene helpohkosti ja ilman suurempia riitoja AEG:n maksettavaksi.

oldez

Well-known member
Niin no ei kai sieltä mitään sais noin vaan irrota eli eiköhän tuo mene helpohkosti ja ilman suurempia riitoja AEG:n maksettavaksi.
Sammypiru varmaan tarkoitti pesuainelikanukkajäämiä.

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Joo tarkotin pesuainenukkajäämiä, mikä olisi kyllä erikoista, koska käytän zeoliititonta pesuainetta ja nainen kuivaa liinalla joka käytön jälkeen pesukoneen tiivisteet ja lokerikon. Muutenkin on pitänyt AEG:ta kun kippeetä p.....

Joo soittelin myyjälle aamusti ja eiköhän toi takuuseen mee, takuu 2 vuotta.

Eilen törmäsin tohon EFO -häiriöön pikasesti kun Googletin, en jaksanut lueskella ja kääntää että mikä oli yleensä syy.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Tyytyväinen olen ollut. Kokemusta on nyt noin kahdelta vuodelta, joten lyhyt aikahan tuo on vielä. Kovalla käytöllä ollut kuitenkin.
Tuli muuten sit hankittua Miele, maksohan se mutta on kyllä ollu hyvä ja hiljanen.