FW08
Registered User of Talent
Tuli pakottava tarve postata kesken lukemisen, että PeePee on aasi.Mäpäs tiedän monta forumistia jolle tämä on ehdoton juttu!
On se.
Tuli pakottava tarve postata kesken lukemisen, että PeePee on aasi.Mäpäs tiedän monta forumistia jolle tämä on ehdoton juttu!
Jeeee en ole ainoa, olen samaa mieltä.Tuli pakottava tarve postata kesken lukemisen, että PeePee on aasi.
On se.
kyllä!Onhan tää selvästi nopeampi, kun ensin ei tarvitse odotella, että kone jaksaisi ladata sen tekstikirjoitussivun, jonka jälkeen pitäisi vielä odottaa, että se lähettäisi sen. Nyt selviää vain yhdellä odotuksella, joka sekin tapahtuu nopeasti.
Kyllä!Onhan tää selvästi nopeampi, kun ensin ei tarvitse odotella, että kone jaksaisi ladata sen tekstikirjoitussivun, jonka jälkeen pitäisi vielä odottaa, että se lähettäisi sen. Nyt selviää vain yhdellä odotuksella, joka sekin tapahtuu nopeasti.
Mulla on sentään atomikello tätä peliä varten. Varma voitto joka yö, kun osallistuu ja pysyy skarppina. :tongue:Mitternacht cup helpottui tämän takia. Tietysti jos apajilla on monta hahmoa spämmäämässä quickly tulos menee apapeliksi.
Mulla se ei edes toimi kännykällä. Ja aiheuttaa vain lisäskrollausta.Kännykällä surffaillessa ihan kätevä. Nopeuttaa viestin kirjoittamista mukavasti. Muussa tapauksessa ei tuolle käyttöä ole.
Samoin, ei ollut käyttöä.Ei vakuuta. Piilotin koko laatikon.
Siksi, koska tällöin tulisi koskea rakenteisiin.Tuotah ihan vain kysymys: Jos tää on joidenkin mielestä aivan kamala niin miksi ette mene sanomaan jollekkin näistä asioista päätttäville, että tää on huono?
Sitä vartenhan ylläpito on olemassa.Liekö sillä niin väliä onko pikavastaus tarpeellinen, jossei sen olemassa olosta ole myöskään juur mitään haittaa. Turha kiusataa ylläpitoa turhilla valituksilla.