R.I.P. Patrick Swayze

  • Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

72

Well-known member
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
16061
Patrick Swayze on kuollut

Yhdysvaltalaisnäyttelijä Patrick Swayze on menehtynyt. Haimasyöpää sairastanut Swayze oli kuollessaan 57-vuotias.


Swayze taisteli syöpää vastaan tammikuusta 2008. Hän nousi kuuluisuuteen vuonna 1987 esitettyään tanssinopettajaa elokuvassa Dirty Dancing - Kuuma Tanssi.

Viime keväänä antamassaan haastattelussa Swayze kertoi, että hänellä saattaa olla elinaikaa vain kaksi vuotta.



STT-REUTERS-AFP
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Olihan tuo valitettavasti odotettavissa, mutta silti pysäytti heti aamutuimaan, kun uutisen radiosta kuulin.

R.I.P :(
 

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Liittynyt
21.6.2006
Viestit
3348
Sijainti
J:vi
Pitkään jaksoi mies taistella, vaikka ennuste oli ilmeisesti toivoton alusta asti.
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Olihan tuo valitettavasti odotettavissa, mutta silti pysäytti heti aamutuimaan, kun uutisen radiosta kuulin.

R.I.P :(
Samat fiilikset. Hotlan Euronews kun naytti Swayzen kuvaa ilman aanta (just olin laittanut paalle), tuli het kylmat vareet jotta nytko jo. :(:(:(
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
R.I.P. :frown:

Häpeäkseni täytyy tunnustaa että esim. Dirty Dancingin näin ensimmäistä kertaa vasta tänä vuonna, tietyt klassikot vaan on osanneet sujahtaa ohi harmillisesti...

Mahtava näyttelijä, useita hyviä elokuvia vuosien saatossa tehnyt kaveri... :(
 

Wilpuri

Senile Member
Liittynyt
28.6.1999
Viestit
9041
Sijainti
hki
:(


Swayze on jäänyt itselle vahvimmin mieleen Jaettu maa -sarjasta (North & South). Ehkä siksi, että tuota sarjaa ennen en tainnut olla miestä missään nähnyt, joskus 80-luvun loppuvuosina tuo taisi telkusta tulla.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Myrskyn Ratsastajat aka Point Break on yksi parhaista leffoista ikinä.RIP:( Mä olin luulossa,että parempaan suuntaan oli menossa,mutta ei.On muuten kupsahdellut aika paljon leffa ja musiikki tähtiä tänä vuonna.
 
Ylös