R.I.P. Tony Halme

• Viestiketjun aloittaja 72
  • Aloituspäivämäärä

Pietari

HarjunHerra
Sijainti
Etelä-Savo
Showpaini-kommentaattori haukkuu Halmeen: Vastenmielinen häirikkö
26.01.2010 11:14

Kolumnisti Kaarina Hazard ei jäänyt ainoaksi, joka haukkuu kuollutta Tony Halmetta. Nyt myös showpaini-kommentaattori Jim Ross avaa sanaisen arkkunsa.

Ross haukkuu runsaat kaksi viikkoa sitten kuollutta Halmetta blogissaan. Rossin mukaan Halmeella oli ongelmia, eikä hän ollut "hieno tyyppi".

"Ehkä jotkut ovat toista mieltä tästä miehestä, mutta minun mielestäni hän oli jotenkin vastenmielinen ja hän olisi voinut olla häirikkö, jos hänen olisi annettu olla", Ross kirjoittaa ravintolansa nettisivujen blogissa.

"Halmeen tapaiset tyypit eivät tule hyvin toimeen pukukopissa ja heidät pitää siirtää pois 'tiimistä' ennemmin tai myöhemmin."

Tony Halme löydettiin kuolleena kotoaan 10. tammikuuta. Myöhemmin selvisi, että Halme ehti olla kuolleena kaksi päivää ennen löytymistään. Hän menehtyi itse aiheuttamaansa ampumavammaan.

"Kaikesta huolimatta olen edelleen pahoillani Tonyn elämän viimeisistä vuosista, kun asiat hajosivat alkoholin- ja huumeidenkäytön takia", Ross kirjoittaa.

Blogikirjoitus on noussut otsikoihin myös Britanniassa, jossa Rossin mielipiteistä kertoi laajalevikkinen Sun-lehti.

Jim Ross aloitti työt World Wrestling Federationin (nyk. World Wrestling Entertainment) kommentaattorina 1993. Häntä on pidetty yhtenä parhaimmista showpaini-kuuluttajista. Nykyään 58-vuotias Ross on sairauslomalla.

Halme työskenteli 1990-luvun alussa vuosien ajan showpainijana Yhdysvalloissa ja Japanissa. Hänet tunnettiin taiteilijanimellä Ludvig Borga.

IS
Nyt kauhee kohu aloitettava.