Kyllä tänne foorumille tarvitaan muutama tosi vahvoilla sinivalkoisilla laseilla ralli-ja formula-asioita seuraava henkilö!! Muutaman "raikkaan punaisen" vastapainoksi!Valde sanoi:Taitaa olla kohta koko foorumi väärässä obsua vastaan. Lol
Juu, niin kauan kun nuo jarnaukset pysyvät omissa ketjuissa, eikä tulla muita ketjuja vetämään täysin sivuraiteille väittelemällä, varsinkin on asenne toisen mielipidettä kohtaan on EVVK. Eipä se taida ketään erityisemmin edes kiinnostaa vaikka ketjujen alkuperäinen aihe unohtuu ja pääasiaksi muodostuu väittely jostain IMO turhasta pikkujutusta.Vesku sanoi:Kyllä tänne foorumille tarvitaan muutama tosi vahvoilla sinivalkoisilla laseilla ralli-ja formula-asioita seuraava henkilö!! Muutaman "raikkaan punaisen" vastapainoksi!
Ihan kaikkien ei tarvitse olla pmv:n ja bobakin kaltaisia - sinällään loistavia- objektiivisia "käveleviä auto(ilu)tietokirjoja"!
Laita vaan Observer jatkossakin lisää vettä kiukaalle! :thumbup: :thumbup: Sihisee, jos kunnolla lämpenee!
Esitetyistä asioista voi muodostaa sitten jokainen oman käsityksensä!
Valitettavasti saan uskoa mihin tahansa teki se minut onnelliseksi tai ei. En tarvitse siihen sinun lupaasi.Observer sanoi:
Sinä saat toki uskoa ihan mihin haluat jos se sinut onnelliseksi tekee.
Kerro mitä olen mielestäsi tässä ylilyönyt tjsp. Mielipiteeni Loebista takana seison 100% ja se ei ole muuttunut tuon Monten jälkeen pätkääkään. Itsetunnossakaan en ole huomannut mitään valittamista, mites on oma laitasi sigmund? [/B]
Valde sanoi:Itse olen sen verran luupää, että otan kaikenlaiset haasteet vastaan. :doubtful:
Niinkuin olen joskus ennenkin todennut tämä on käytännössä ihan sama asia vaikka termiä Ferrari/Schumacher-fani ei käyttäisikään.
Siitä en pidä, että saan jonkun Ferrari-fanin leiman.
...
Omasta näkökulmastani kyse on siitä, että varsin Schumivastaisessa ilmapiirissä tasapainoisen näkemyksen puolustaminen edellyttää vastakkaiseen suuntaan vetämistä.
Se on selvästikin täysin hedelmätöntä joten antaa olla.formulastara sanoi:keskustelun jatkaminen lienee hedelmätöntä.
Aika heikoilla eväillä olet liikkeellä tuon Solberg vihasi kanssa. Tuo juttu nähtävästi mistä tuolla itketään on käännetty ilmeisen heikosti. Laskin että peräti KUUSI (6) kitisijää on ulkomailta neljän suomalaisen lisäksi jotka olivat toikin aloittaneet ja kovinta itkua pitivät. Eli kuusi ulkomaalaista pitää Solbergia arroganttina ja sinä väität että tuo on yleinen näkemys. Loput laskujeni mukaan 23 tuohon triidiin kirjoittanutta joista enemmistö oli Solbergin puolella ja muutamat neutraaleja.Valde sanoi:http://www.rallyforum.com/forums/showthread.php?s=&threadid=99000
Obsu voi kattoa tuosta threadista nyt ainakin sen asian, mitä mieltä ulkomailla olla Solbergin pojan vaatimattomuudesta.