Racer X!

Örfil

Guest
Saa kysyä! :ahem:
Eteisen kaapin särkemisvideosta.
Ens kerralla tulet kyllä mulkero nykäisemään HIHASTA etkä lymyile autossa ja mennään kaffeelle. Anteeksiantamatonta tuollainen bongaus ilman elonmerkkiä :nope:

T: Demolition man
Ps. se on seuraava biisi, sattui nimi sopivasti vaikka Police sen jo joskus varasti

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Ens kerralla tulet kyllä mulkero nykäisemään HIHASTA etkä lymyile autossa ja mennään kaffeelle. Anteeksiantamatonta tuollainen bongaus ilman elonmerkkiä :nope:

T: Demolition man
Ps. se on seuraava biisi, sattui nimi sopivasti vaikka Police sen jo joskus varasti
Mulla oli menossa puhelinkonfrenssi just yhden asiakasyhtiön hallituksen pj:n kanssa. Ei pystyny just sillon huuteleen sopimattomuuksia.

Knoukka

Well-known member
Aina kun näen yllättäen forumistin maastoudun nopeammin kuin Tsuhna ehtii karjaista tkspstu!

Örfil

Guest
Mulla oli menossa puhelinkonfrenssi just yhden asiakasyhtiön hallituksen pj:n kanssa. Ei pystyny just sillon huuteleen sopimattomuuksia.
SE olisi ollut hyvä syy lopettaa puhelu. "Sori, mutta tossa menee just yks kansanedustaja ja mulla on sille asiaa" :ahem:

Örfil

Guest
En vastaa ns. "stalkkerikuviin" yhtään mitään. Oli alkuperä mikä hyvänsä.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
En vastaa ns. "stalkkerikuviin" yhtään mitään. Oli alkuperä mikä hyvänsä.
Höh, aattelin, että sulla vois olla mielipide tähän kiperään tuoliasiaan.
Tuo riipputuolin kuva ei ole agenttijuttuja, vaan on löytynyt hirmuisen yleisestä lähteestä, joka on kaikkien maailman ihmisten saatavilla - edellyttäen toki, että netti on saatavilla.

No, mut ei voi mitn. täytyy käydä jossain JYSK:ssä tms. vissiin koeistumassa.

Örfil

Guest
Kävimme kotona asian läpi ja totesimme lähteen että mikä se voi olla ja miltä ajankohdalta.

Kuva ei ole kuitenkaan "perheen julkaisema" ja jo aikanaan Google poisti osia siitä katunäkymästä koska *yksityisyys*. Ei tartte olla autojen rekkarinumerot näkyvissä, vaimo lähdössä töihin jne :mad:

Tuosta risupenkistä: en diggaa, vaimosta ihan tosi jees. Olen siinä lukenut kirjaa tunnin verran tänä kesänä. En saa tarpeeksi löhöasentoa siinä.

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
Huomaan, että kuva aiheutti fiilareita, joten leikkasin pois tuolta yltä.
Mä kyllä ajattelin asiaa ennalta ja fundeerasin sitä kautta, että haittaisko mua jos joku postaisi julkisen yksityiskohdan omasta talosta.

Guuglen mapsista se otos joka tapauksessa oli - ja ihan voimassa olevasta katunäkymästä.

Ja kiitti tuolikommenteista!

Örfil

Guest
Ok. Ensireaktio oli että :confused: :eek!: 7-lehti oven takana!

Mutta risutuolista olen edelleen samaa mieltä.

Case closed :thumbup:

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Racerin on turha olla huolissaan, sillä meikäsedän ex-Kadettikin ikuistettiin Googlen toimesta ikiajoiksi intternettitsiin. Ja SE on sentään jotain se:

Örfil

Guest
Jumalauta, onko Alppu ex-kadetti, nykyään luutnanttismiehiä?

Estate

Well-known member
Pisti kyllä ajattelemaan, että muutaman itsessään pienen ja ei niin selvästi toisiinsa liittyvän asian yhdistäminen avaa mahdollisuudet aikamoiselle salapoleilulle. Pitäisiköhän sitä itse vähän käydä läpi vanhoja postauksiaan...

Niin ja Puolipöhkön salapoliisitaitojen tarpeesta en tiedä mitään, mieshän voi käydä vaikka viikoittain Racerin päiväkahviseurana.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Pisti kyllä ajattelemaan, että muutaman itsessään pienen ja ei niin selvästi toisiinsa liittyvän asian yhdistäminen avaa mahdollisuudet aikamoiselle salapoleilulle. Pitäisiköhän sitä itse vähän käydä läpi vanhoja postauksiaan...

Niin ja Puolipöhkön salapoliisitaitojen tarpeesta en tiedä mitään, mieshän voi käydä vaikka viikoittain Racerin päiväkahviseurana.
Ai se sun koulutodistus nimineen ja sotuineen?

Örfil

Guest
Katuosoitetta en ole kyllä laittanut kuin privassa ja muistan aika lailla tasan tarkkaan keille ja ne on kyllä karttiheppuja kaikki + 2 muuta (JPP ja Runski).

Jossain on nyt forumilla "f1leaks" ;)

FO110K

Banned
Katuosoitetta en ole kyllä laittanut kuin privassa ja muistan aika lailla tasan tarkkaan keille ja ne on kyllä karttiheppuja kaikki + 2 muuta (JPP ja Runski).

Kadunnimen olet joskus maininnut kart-osiossa, tyyliin "tervetuloa kahville XXXX" jos muistan oikein.

edit. toki kuinka moni kuskien ulkopuolelta sitä osioo lukee onkin sitten jo toinen juttu :D

Estate

Well-known member

En mä mistään katuosoitteen laittamisesta puhunutkaan. Se ei mielestäni mene kategoriaan pieni (kuten ei myöskään kokonimi, josta kotikunnan tietäen mut on aika helppo jäljittää :rolleyes:).