Örfil
Guest
Nyt tuli flashback - oliko se tosiaan siellä?Siihen liittyy muutenkin nostalgiaa: Kun olimme siellä, m.a.m. soitti sulle.
Eli oivallinen treffipaikka olisi se
Nyt tuli flashback - oliko se tosiaan siellä?Siihen liittyy muutenkin nostalgiaa: Kun olimme siellä, m.a.m. soitti sulle.
Eli oivallinen treffipaikka olisi se
Kyllä. Ulkoterassilla istuimme ja m.a.m. soitti sulle ja pyysi jotain palvelusta, johon et kuitenkaan kyennyt kun olit niin kaukana.Nyt tuli flashback - oliko se tosiaan siellä?
Kyllä.Asia liittyi rahaan ja jouduin kieltäytymään.
Se baari, eli Suvin Tupa, sulki itse asiassa jo viime vuoden puollalla (lehtijuttu sulkemisesta).Taitaa olla se, jossa Tosen kanssa tapasin viimeisen kerran. Eli se Pahat Pojat elokuvassakin esiintynyt ST1 (jossa ollaan sunkin kanssa käyty ja tais Tose silloinkin olla) En tiedä mikä se nykyisin on nimeltään. Estate tietänee. Se siinä vanhan ykköstien ja Somerontien tienhaarassa.
:frown::frown::frown::frown:Se baari, eli Suvin Tupa, sulki itse asiassa jo viime vuoden puollalla (lehtijuttu sulkemisesta).
Tämän vuoden puolella taisi St1 vasta purkaa sen rotiskon. Nykyään on siis enää bensa-asema ja autio asfalttipiha.
Onko teillä täällä atk:ssa tietoa, onko noita Aphex Twin:in tekemiä pelimusaremixejä julkaistu levyillä? Powerpill Pacmanin olen löytänyt, mutta entäs nuo Super Mario Bros, Tetris etc.?
Ei mitään tietoa, mutta olis kannattanut kysyä multa ensiksi.Kaveri kysyy FB:ssä asiaa, josta Racerilla saattaisi olla tietoa:
No niinpäs olikin putkahtanut.Lähetin Racer äXälle tekstiviestin.
Mistäs sinä sen tiedät?Pullis on jäässä!
Ei ole enää.Pullis on jäässä!