312T4
Lehtori
Mä luulen, että Kimin nimi on jo Ferrarin papereissa:thumbup:
Viimeksi muokattu:
Arvoisa Patriot; tiedät varmaan, ettei Kimiä paljon pistesijat kiinnosta! Voitto ja pallisijat ovat jäämiehen mielessä; oikea asenne!!! Hyvä Kimi:thumbup:patriot sanoi:Niin siis tuskin se kovin motivoivaa on kenellekkään ajaa sijalla 10 huipputallin autolla. Mutta kyllä Kimi täysiä ajaa, etenkin kun sijalta 10 on aika lyhyt ekalle pistesijalle. Älä nyt humurisija analysoi liian mustavalkoisesti!
-Surkeatahan tämä on, koska tämä tapahtui jo toisen kerran peräkkäin. Minä en voi tapahtuneelle yhtään mitään, ja nyt on vain yritettävä ajaa kisassa niin hyvin kuin mahdollista. Yritystä ei tule puuttumaan, Räikkönen lupasi.Hurmurisija sanoi:- Minua ei kiinnosta vain ajaa maaliin. Jos kilpailemme kymmenennestä sijasta, se on ihan sama pääsemmekö maaliin vai emme, Räikkönen totesi.
Me on hävitty tää peli, sanoi legendaarinen kiekkovalmentaja Aimo Nivaska aikoinaan. Kyllä varmasti mekaanikkoja ja muita tallin työntekijöitä motivoisi paljon enemmän kuljettaja joka valaisi uskoa tallin tulevaan menestykseen, kuten Montoya joka on vuorenvarma McLarenin paluusta huipulle (tai siis ainakin väittää olevansa ).JTH sanoi:Eikös Kimi puhu täyttä totta ? Ei kai silloin ole mitään erityistä syytä pitää suutaan kiinni.
Jossain Sauberilla pitikin olla tyytyväinen kamppailuun viimeisestä pistesijasta, mutta ei missään nimessä McLarenilla. Jos kerran potuttaa, niin silloin sanotaan että potuttaa. Turha siinä on mitään samanlaisia tekopositiivisia p.... jaaritteluja vedellä kuin esim. kiekon päävalmentaja Summanen.
Noin ei kertakaikkiaan toimita missään menestyvässä organisaatiossa. Ei p:tä tietenkään tarvitse laaritella, mutta on tajuttava se että negatiivisella palautteella on oma aikansa ja paikkansa: harvoin ja rajatulle yleisölle.JTH sanoi:Jos kerran potuttaa, niin silloin sanotaan että potuttaa. Turha siinä on mitään samanlaisia tekopositiivisia p.... jaaritteluja vedellä kuin esim. kiekon päävalmentaja Summanen.
Grönholmin tarkka kommenttihan oli "I'm fed up with this car", ei sentään ihan vihannu 307:aa.Observer sanoi:No Kimi ei kuitenkaan ole huutanut telkkariin "I hate this car".
No sitten olemme eri mieltä.Apa_02 sanoi:Grönholmin tarkka kommenttihan oli "I'm fed up with this car", ei sentään ihan vihannu 307:aa.
Voittajan asenne. Rehellistä puhetta. Poliittisesti korrektit eurooppalaiset PR-kuskit painukoot helvettiin.- Minua ei kiinnosta vain ajaa maaliin. Jos kilpailemme kymmenennestä sijasta, se on ihan sama pääsemmekö maaliin vai emme, Räikkönen totesi.
Talli on kokonaisuus. Kuljettaja on vain pieni, pieni osa sitä kokonaisuutta.jimpo sanoi:Voittajan asenne. Rehellistä puhetta. Poliittisesti korrektit eurooppalaiset PR-kuskit painukoot helvettiin.
Observer sanoi:No sitten olemme eri mieltä.