JPP
as Quo as possible
Kyllähän se Hamilton kuitenkin hiukan enemmän rasitti moottoriaan kun tuli ennen Kimiä maaliin. No joo, toisaalta Kimi ajoi vastaavasti muutaman metrin pidemmän matkan kun kolmannesta ruudusta lähti. En kyllä oikein usko, että esim. hydrauliikka tai joku piirilevy (tai mikä se nyt aiemmin Kimillä päsähtikään) päättää hajota juuri siksi kun tuli ajettua yksi kierros jokusen sadasosasekunnin nopeammin kuin seuraavaksi nopein kuski. Täältä foorumilta taitaa tosin löytyä jokunen asiantuntija joka osaisi tyhjentävästi tuohon vastata.jamminen sanoi:Voipi olla joo että kummallakin Hamiltonilla ja Kimillä oli kaikki paukut käytössä koko ajan, olet oikeassa. Kyllä tuon rajoituksen muistin, mutta moottorin säästö kannattaa tietysti aina.
Ja mitä tulee tuohon moottorin säästämisen ainaiseen kannattavuuteen niin voisi jonkin verran harmittaa sellainen tilanne, että edellä menevä hiukan lipsauttaa mutta ehtii saada menon kuosiin ennen kuin perässä tuleva pääsee kuittaamaan ohi. Sitten voisi spekuloida seuraavalle vuosituhannelle saakka miten mestaruuteen tarvitut pari ylimääräistä pistettä jäi saamatta mahdollisesti juuri sen yhden moottorinsäästelyproseduurin takia.