Massalla oli viallinen rengassetti, heiluivat vanteilla. Kisan alussa näytti siltä, että Ferrari oli nopeampi sateella. Luulen myös, että Ferrarin pitkä akseliväli on hyödyllinen sateella. Ainakin testeissä Ferrari on ollut ylivoimainen sateella.Bleu sanoi:Ainoat kunnon sadevertailut on Nürburgringillä, ja ei siinä mielestäni suuria heilahteluja ollut normaaleihin voimasuhteisiin. Alonso on aikaisemmin näyttänyt olevansa parempi sateella kuin Massa, ja se näkyi siinäkin.
Sitä ihmettelen minäkin. Kai se on ollut Toyotan painostuksen tuloksena. Muistan kun pelasin sitä rataa Gran Turismo 4- pelissä ja ajatelin itsekseni, että onneksi näin surkealla radalla ei järjestetä F1 kisoja Toivottavasti saataiisiin edes hyvä kisa aikaiseksi kyseisellä Tilken muokkaamalla "taideteoksella"Mediaprofeetta sanoi:Minkä takia tuo Fuji edes on otettu Suzukan tilalle? Näyttäää todella tylsältä radalta, melkein kun joku Hungarorinkula, paitsi pitempi suora. Kait ensi vuonna edes on Suzukan vuoro? Vai alkaako se vuorottelu vasta 2009? Huoh.
Näyttäähän se ylhäältä päin aika modernilta parkkipaikaltaDimmu sanoi:Sitä ihmettelen minäkin. Kai se on ollut Toyotan painostuksen tuloksena. Muistan kun pelasin sitä rataa Gran Turismo 4- pelissä ja ajatelin itsekseni, että onneksi näin surkealla radalla ei järjestetä F1 kisoja Toivottavasti saataiisiin edes hyvä kisa aikaiseksi kyseisellä Tilken muokkaamalla "taideteoksella"
Ei siinä tartte Massalta lupaa kysyä. Kimin tarttee "vaan" voittaa loput kisat. Tietysti sikäli Massan apua tarvitaan että sen pitää pystyä olemaan toka näissä viimesissä kisoissa.Misa1 sanoi:Kyllä se on niin, että mestaruushaaveet lepäävät kovasti Massan harteilla! Jos Massa suostuu olemaan syömättä Kimin pussista ja auttamaan Kimiä mestaruuteen homma voi hyvinkin olla siinä!
Niinpä. Mutta Kimi on melko varmasti se joka saa tästä lähtien kevyemmän auton aika-ajoon. Eipä siinä Massan tarvii kuin pitää McLarenit takana, mutta vaikea lähtee johonkin aika-ajoon sillä asenteella, että ajan vähän hitaampaa kuin Kimi niin se saa paalun.herb sanoi:Ei siinä tartte Massalta lupaa kysyä. Kimin tarttee "vaan" voittaa loput kisat. Tietysti sikäli Massan apua tarvitaan että sen pitää pystyä olemaan toka näissä viimesissä kisoissa.
Fujin rataprofiili tarjonnee runsaasti ohituksia MM-sarjan pisimmällä maalisuoralla. Loppuosa on sellaista syheröä että suht lähellä pääsee seuraamaan.Dimmu sanoi:Sitä ihmettelen minäkin. Kai se on ollut Toyotan painostuksen tuloksena. Muistan kun pelasin sitä rataa Gran Turismo 4- pelissä ja ajatelin itsekseni, että onneksi näin surkealla radalla ei järjestetä F1 kisoja Toivottavasti saataiisiin edes hyvä kisa aikaiseksi kyseisellä Tilken muokkaamalla "taideteoksella"
Jäisikö kuinka kauaksi Indianapoliksesta, ei nyt sentään ohitte?Banned 24/7 sanoi:Fujin rataprofiili tarjonnee runsaasti ohituksia MM-sarjan pisimmällä maalisuoralla.
Fuji:kouvotsvoni sanoi:Jäisikö kuinka kauaksi Indianapoliksesta, ei nyt sentään ohitte?
Niin joo, ei se ovaalimutka ihan suora oleBanned 24/7 sanoi:Fuji:
The main straight length is 1,475m making it is the longest straight of all the current F1 Grand Prix circuits.
Lähde :http://f1grandprixtours.com/fuji-formula-1-circuit-info.php
Indianapolis:
Main straight length: 3,037 feet (926 meters)
Lähde:http://www.indymotorspeedway.com/pref1new.htm
Indyssä ajetaan täysillä kauemmin mutta suora itsessään on reilusti lyhyempi.
Shanghaissa on toisiksi pisin suora: 1202 mWebSlave sanoi:Toisiksi pisin pääsuora lienee Catalunyassa (1047 m).
Lähde: http://www.motogpmagazine.com/motogp-circuits/shanghai-circuit/Shanghai INTERNATIONAL CIRCUIT - TECHNICAL DATA
Opened : 2004
Modified 2004
Width: 14 m
Pole position: left
Right Corners: 7
Left corners: 7
Longest Straight: 1202 m
MotoGP Race: 22 laps, 116,182 kms
Track Record: new track
Pole position: new track
Lisäsin Shanghain tuohon vertailupiirrokseen. Siellähän pisin suora ei ole lähtösuora.Banned 24/7 sanoi:Shanghaissa on toisiksi pisin suora: 1202 m
Riippuu siitä mihin kohtaan ne lähtöruudut on sijoitettu. Varikkosuora taitaa olla kuitenkin aika lähellä ekaa mutkaa.jamminen sanoi:Mielestäni erittäin mielenkiintoinen tulee olemaan Fujin GP:n lähtö. Koska lähtösuora on niin pirun pitkä, parhaimman lähdön ottanut saa siitä enemmän hyötyä kuin muilla radoilla, joilla ensimmäinen mutka tulee kuitenkin nopeasti vastaan.