Itselläni on vahva epäilys siitä, että Kimin talli ensi kaudella ei ole Ferrari vaan hän ajaa ensi kaudella joko Lotuksella tai Mersulla.Robertson itse sanoi että RedBullin kanssa ei saatu sopimusta, joten eiköhän tuo Ferrari ole.
Mistä ton Mersun revit, kummallakin kuskilla sopimus. Tuskin Kimi Lotuksella jatkaa...Itselläni on vahva epäilys siitä, että Kimin talli ensi kaudella ei ole Ferrari vaan hän ajaa ensi kaudella joko Lotuksella tai Mersulla.
Tuoreimmista uutisista käy kyllä surullisesti ilmi Lotuksen tila, jos ei kerran rahat riitä edes kuskiin niin ei se lupaa kovin hyvää kehitystyöllekään.
On niitä sopimuksia ennenkin ostettu ulos ja yksi esimerkki on Kimi Räikkönen jonka sopimuksen McLaren aikoinaan osti ulos Sauberilta saadakseen hänet itselleen, joten jos Mersu Kimin haluaa se on varmasti valmis maksamaan Nicolle saadakseen hänen sopimuksensa purettua.Mistä ton Mersun revit, kummallakin kuskilla sopimus. Tuskin Kimi Lotuksella jatkaa...
Saisinko lähteen tälle tiedolle?Robertson itse sanoi että RedBullin kanssa ei saatu sopimusta, joten eiköhän tuo Ferrari ole.
Krojaantuisiko homma, jos kattojärjestö maksaisi kuskien palkat palkintorahoina? Nythän ne tilittää talleille tuota rahaa, jotka voivat sen sitten käyttää kuskin palkanmaksuun tai mihin vaan.Tai vaihtoehtoisesti työntää yhden kuljettajan palkkaan kolmasosan kokonaisen pikkutallin pudjetista. Tässä myöskin syy siihen, että miksi minkäänlaiset budjettikatot eivät tule koskaan tuomaan lajille mitään hyötyä.