Santander osti Alonsolle Ferrari-paikan.Muuten vain Alonso osti itselleen Ferrari-paikan täksi kaudeksi.
Ice 1 Racing -tallinsa yhteistyökumppaneista Räikkönen ei juurikaan halunnut medialle jutella.
- Se ei oo varmaan teijän huoli.
Schumi alkaa oppimaan tavoille.Kimi Räikkönen on päässyt viime viikkoina paljon otsikoihin ilmoitettuaan kokeilevansa onneaan NASCAR-sarjassa. F1-kuljettajille Kimin päätös tuli täytenä yllätyksenä. Toro Rosson Sebastien Buemi kertoi Turun Sanomille, ettei hän pysty käsittämään asiaa ymmärrettyään Räikkösen keskittäneen voimavaransa ralliin. Myös Nico Rosberg oli hämmästynyt asiasta.
- Mikäli Kimi on tyytyväinen NASCAR:ssa toivon hänelle kaikkea parasta. 100 prosenttisen varmasti voin kertoa, etten itse ryhdy samaan, koska en nauttisi siitä, kommentoi Rosberg Motorsport.com:n mukaan.
Michael Schumacher otti hänkin kantaa asiaan todeten, ettei NASCAR kiinnosta häntä ollenkaan.
Mutta Kimihän teki vielä nopeamman kierroksen 2006, johon Vettel ei yltänyt. Joten miten se 2005 voi olla ennätys..Monacon qualin pressitilaisuudesta:
Q. (Heikki Kulta – Turun Sanomat) Sebastian, this was your first pole here in Monaco. Was this the pole that you wanted the most and it must have been quite a lap because you broke Kimi's record from 2005 by one tenth?
SV: Ah, it's good to hear. I think Kimi doesn't care, to be honest. :thumbup:
No ehkä HK meinasi paaluennätystä? Mutta silloin oli kaksiosainen aika-ajo. Toinen aika oli kuitenkin 1:13,6. Tai sitten Kulta puhelee omiaan.Mutta Kimihän teki vielä nopeamman kierroksen 2006, johon Vettel ei yltänyt. Joten miten se 2005 voi olla ennätys..
Lewisiä ei myöskään kiinnosta.- Se mitä ihmiset sanovat, ei vaikuta minun elämääni. Se ei kiinnosta minua pätkääkään, mitä Niki Lauda ajattelee minusta, Hamilton toteaa
– En aja siellä. Piti mennä, mutta ei mennä. Se on niin kaukana, ettei kiinnosta reissata Räikkönen vahvisti Turun Sanomille.
Lähde: MTV3- Olin juuri isännöimässä Renault'n pikkujouluja. Kimi Räikkösen ensimmäinen kysymys minulle kuului: mitkä 10 osakilpailua näytätte ensi kaudella suorana, kertoi Humphrey Twitterissä.
En ole juurikaan lukenut lehtiä tämän kaiken hälinän tiimoilta, mutta sehän on vain normaalia, eikö niin?
Ferrarin epäonnistuminen on tietysti suoraa seurausta Kimin potkuista.oldez sanoi:Miten hitossa Ferrarin kautta 2011 käsitteleväsä toikissa mainitaan Kimi 28 kertaa? Siis pelkästään tällä sivulla. Tän toikin voisi heittää roskakoriin ja aloittaa uuden sitten kun saadaan jotain oikeita uutisia kaudesta 2012.
Moneenko ketjuun toi pitää postata?Ferrarin epäonnistuminen on tietysti suoraa seurausta Kimin potkuista.
En osannut päättää mikä on sopivin, joten laitoin varmuuden vuoksi kaikkiin, koska se oikea oli lukittu,.Moneenko ketjuun toi pitää postata?