Räikköstä EI KIINNOSTA!

Mestarismies

Well-known member
Liittynyt
17.3.2012
Viestit
208
^

^juu no te jauhatte sitte vuodenki päästä tota trollausta Kimistä ja Faneista. Huoh:yuck:
 

Calvin

Well-known member
Liittynyt
5.12.2002
Viestit
3560
Jaa siirränpä tämän toiseen ketjuun ettei tämä mene off-topiciksi.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24203
Sijainti
lappeen Ranta
Alonson suusta kuultuna teistä se olisi kuulostanut pöyristyttävältä ylimielisyydeltä (kuten joku tuossa mainitsikin jo), josta olisi jauhettu vielä vuodenkin päästä.
No, nyt se kuulostaa teidän mielestänne pöyristyttävältä ylimielisyydeltä ja te jauhatte asiasta vielä vuodenkin päästä :doubtful:.
 

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Liittynyt
8.1.2008
Viestit
4207
Sijainti
Maranello
Eipä kiinnostanu paljon tutustua Korean rataankaan etukäteen vaikkei ole radalla ikinä ajanut. Pleikkaria ei pelaa, simulaattorissa tulee huono olo, eikä sitten edes kävellyt rataa ympäri. Mestari oppii radan ajamalla parissa kierroksessa. :cool:
 

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Liittynyt
14.4.2000
Viestit
9171
Kimiä kun ei GPDA-hommat kiinnosta, niin sitä myöten ei myöskään kuskien päivällinen:

 

really?

Well-known member
Liittynyt
5.4.2010
Viestit
379
Vasen rivi: Glock, Kobayashi, Ricciardo, Hulkenberg, Dani Clos, Hamilton, Maldonado, Vergne, Alonso
Oikea rivi: Rosberg, Massa, Vettel, Perez, Senna, de la Rosa, Webber, Button, di Resta, Grosjean

Kuvasta puuttui Kimi (joka ainoana ei ole F1-kuskien yhdistyksen jäsen), Schumi (hiljaisena jäsenenä), Heikki, Vitaly, Narain ja Charles Pic.

Jaa, Massa palasi yhdistykseen.. V. 2008 Felipe Massa oli tallikaverinsa Kimi Räikkösen tapaan eronnut GPDA:sta.

Massa ei halunnut selittää syitä ratkaisulleen, mutta ilmiselvästi hänellä oli jotain hampaankolossa järjestöä kohtaan.

- Olen täysin samaa mieltä GPDA:n kanssa kaikista turvakysymyksistä, mutta minulla oli paljon mukavampaa silloin, kun en kuulunut siihen, Massa totesi lyhyesti.
 
Viimeksi muokattu:

Pahkasika

Well-known member
Liittynyt
12.1.2008
Viestit
2319
Sijainti
Oulu
Kimi Räikköstä ei perjantaina kiinnostanut kommentoida saksalaislehden väitettä, jonka mukaan Lotus-tallin palkat olisivat rästissä.
 

uuci

Well-known member
Liittynyt
13.5.2010
Viestit
3562
Räikköstä ei kiinnosta Red Bullin kohu. :D

http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/2013/04/1735460/raikkonen-red-bullin-kohusta-ei-kiinnosta

MTV3 sanoi:
Lotus-kuljettaja Kimi Räikköstä ei kiinnostanut ottaa kantaa Red Bull -tallin Sebastian Vettelille ja Mark Webberille Malesian GP:ssä antamaan tallimääräykseen.

Vettel ei piitannut tallimääräyksestä, vaan ohitti Webberin. Räikköseltä kysyttiin torstaina, onko hän koskaan tuntenut niin, että olisi mieluummin toiminut toisin kuin talli on pyytänyt?

- Nyt ei kyse ole minusta, koska sitä ei ole tapahtunut meidän tallissa. Minua ei kiinnosta, mitä muissa talleissa puhutaan tai tapahtuu, Räikkönen linjasi.

Onko sinulle koskaan annettu tallin toimesta määräystä, joka olisi vastoin sinun parastasi?

- Olen moneen kertaan kuullut, kuinka talli on antanut ohjeita siitä, kuinka pitää tehdä. Se on ihan normaalia F1:ssä. Ei sitä tapahdu vain joissakin talleissa, Räikkönen korosti.
 

Makkonen

Guest
Räikköstä ei kiinnostanut puhua Grosjeanin tulevaisuudesta

Kimi Räikkönen ei ota kantaa siihen, onko Romain Grosjeanista Lotuksen ykköskuljettajaksi, kun hän itse siirtyy ensi kaudeksi Ferrarille.

Grosjean totesi keskiviikkona Autosportin haastattelussa olevansa valmis vastuuseen. Hän on mielestään ollut toukokuusta lähtien Räikkösen veroinen kuljettaja.

– Aika näyttää. Minulla ei ole mitään mielenkiintoa alkaa arvuutella, mitä kenellekin tapahtuu tulevaisuudessa. Näemme sen jossain vaiheessa, mutta hän on nopea kuljettaja ja on ollut parempi kuin ennen.

– Hän on nopea, mutta niin kaikki formula ykkösissä ovat, Räikkönen kommentoi Grosjeania ESPN:lle.
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/2013/10/1817469/raikkosta-ei-kiinnostanut-puhua-grosjeanin-tulevaisuudesta
 
Ylös