Mitä sen olisi pitänyt muuttaa? Kaikki ne tahot jotka ovat työskennelleet Kimin kanssa kommentoivat juuri päinvastaista Kimin asenteesta testaamisen yms osalta. Ei niitä voittoja tule jos ei kykene työskentelemään tiimin kanssa tehokkaasti.
talakem sanoi:Mitä loistavaa siinä on?
On vähintäänkin arviointivirhe ja heikkous Kimin puolelta se ettei välitä mitä lehdistö kirjoittelee. Julkisuuskuva kun muovaa monia asioita joten ei ole yhdentekevää mitä kirjoitetaan.
-Luuletko tosiaan ettei Kimiä kiinnosta mitä (roska)lehdet hänestä kirjoittavat?
Heh justiinsa joo..
Ja Kimistä on aivan yleinen kuva (jopa Frank Williamsilla) että hän on laiska, ei paneudu ammattiinsa tosissaan ja hukkaa mahdollisuutensa välinpitämättömyyteensä.
-Yleinen kuva saa olla mitä on,se Kimiä tuskin kiinnostaa.Tosin tuo kuva, on aivan väärä.
Lisäksi Kimin vastustajilla on mainio tilanne. Kimi itse tehtailee tästä todisteita ja lopulta roska on jäänyt elämään omaa elämäänsä. Siitä hämmennetään aina lisää kohujuttuja.
Kimin arvostus mailmalla voisi olla parempikin. Tosin se on myös kiinni Kimin nuivasta suhteesta lehdistöön. Ilman maailmanmestaruutta tilanne olisi voinut jopa kääntyä pahaksi...
-Jaa a...Kukahan se mahtaa olla Fykkösten suosituin kuski tällä hetkellä?(globaalisti) Ei,se ei ole Lewis tai Alonso...
Viimeksi Kimin puolesta ovat puhuneet itse Pööni ja Keke. Mitä se muutti? Ei mitään...
Mitä olisi pitänyt muuttua? Ei yhtään mitään.
ScuderiaJormaz sanoi:talakem sanoi:Mitä loistavaa siinä on?
On vähintäänkin arviointivirhe ja heikkous Kimin puolelta se ettei välitä mitä lehdistö kirjoittelee. Julkisuuskuva kun muovaa monia asioita joten ei ole yhdentekevää mitä kirjoitetaan.
-Luuletko tosiaan ettei Kimiä kiinnosta mitä (roska)lehdet hänestä kirjoittavat?
Heh justiinsa joo..
Ja Kimistä on aivan yleinen kuva (jopa Frank Williamsilla) että hän on laiska, ei paneudu ammattiinsa tosissaan ja hukkaa mahdollisuutensa välinpitämättömyyteensä.
-Yleinen kuva saa olla mitä on,se Kimiä tuskin kiinnostaa.Tosin tuo kuva, on aivan väärä.
Lisäksi Kimin vastustajilla on mainio tilanne. Kimi itse tehtailee tästä todisteita ja lopulta roska on jäänyt elämään omaa elämäänsä. Siitä hämmennetään aina lisää kohujuttuja.
Kimin arvostus mailmalla voisi olla parempikin. Tosin se on myös kiinni Kimin nuivasta suhteesta lehdistöön. Ilman maailmanmestaruutta tilanne olisi voinut jopa kääntyä pahaksi...
-Jaa a...Kukahan se mahtaa olla Fykkösten suosituin kuski tällä hetkellä?(globaalisti) Ei,se ei ole Lewis tai Alonso...
Viimeksi Kimin puolesta ovat puhuneet itse Pööni ja Keke. Mitä se muutti? Ei mitään...
Mitä olisi pitänyt muuttua? Ei yhtään mitään.
Se että roskajulkisuus seuraa aina Kimiä aina vaikka totuus olisi toinen. Sanoin vain että arvostus voisi olla huimasti parempikin. Ja se ettei Kimi välitä mitä hänestä kirjoitetaan, on myös heikkous.
Minua on kyllä suuresti huvittanut delfiini, putoamis ym. numerot. Eikä Kimiä voi värittömäksi haukkua... Ja mitä vaanhan voi tehdä jos voittaa kisoja.
vmjs sanoi:Valitettavasti Fränk ei tunne Kimiä. Kimihän on tunnetusti sitä nopeempi mitä vähemmän sen tarttee olla kiinnostunut asioista.![]()
Musta tuntuu että Kimi on luonnonlahjakkuus, joka tekee sen lisäksi töitä, että saisi autosta itselleen sopivan. Muut asiat ei sitten niin kiinnosta.Misa1 sanoi:Patrick Head totesi aikanaan, että Montoya on luonnonlahjakkuus siinä, että hän saa vikuroivankin auton hyvään vauhtiin. Kun taas Ralf teki töitä sen eteen, että autosta tuli hänelle sopivampi ja vasta sitten hän pääsi vauhtiin. Jotenkin tuntuu siltä, että Kimissä on ilmeisesti Frankin silmissä samaa mitä Montoyassa? Paitsi, ettei Kimiä kiinnosta![]()
ScuderiaJormaz sanoi:Ja Kimistä on aivan yleinen kuva (jopa Frank Williamsilla) että hän on laiska, ei paneudu ammattiinsa tosissaan ja hukkaa mahdollisuutensa välinpitämättömyyteensä. [/I]
Ground Effect sanoi:Se siinä on loistavaa, että joku voi aidosti olla välittämättä. Harva pystyisi. Kimi pystyy keskittymään olennaiseen ilmeisesti poikkeuksellisen hyvin. Kimin kannalta hänen välinpitämättömyydellään ei ole juurikaan merkitystä. On huippu-tallissa, isolla palkalla ja mestaruus plakkarissa. Eli antaa median ja entisten kuskien jauhaa.
Onko Kimin maine edes huono? Jos taviksilta kysytään, niin hän on varmaankin lähinnä erilainen.
Leo sanoi:Tuossa hän itse kertoo. Taitaa olla loppukautta 2006.
kimi is lazy?
Kimikin on ainakin kerran vetänyt johtoasemassa viimeisellä kierroksella nopeimman.Misa1 sanoi:Yksi asia muuten mikä on yhdistänyt sekä Häkää, että Kimiä, on nopeimman kierroksen tekeminen viimeisillä kierroksilla kisassa. Tosin Kimi teki sen mielenosoituksellisesti pari kertaa ajaessaan Massan takana nopeampana kuljettajana. Häkä teki sen muuten vaan huvikseen voittoon ajaessaan, vähän niinku näytiks![]()
Misa1 sanoi:Tuo Illienin kommentti on kumottu hänen omasta toimestaan jo ajat sitten. Täyttä huuhaata.