Rakastelua syyssateen piiskatessa ikkunaa, ja muita romanttisia runoja

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Tässä ei ole tarkoitus leikkiä arttuwiskaria vaan runoilla herkästi. Kirjallisuuden opettajani sanoin runoudessa tärkeintä ei ole sanaparien täydellinen sointuminen, vaan tarinan kertominen.
Tarinasta uupuu se oleellinen osa, joka on että mitenkä tuohon pisteeseen ollaan mielikuvissa päästy? Tästä puuttuu se aristoteelinen alku ja keskikohta, mut lopetus on nyt kuultu. Eli mitä tapahtui ennen sitä?

Runollinen inspis tietenkin jostakin pulppuaa. Mielenkiintoista.

Edson

Well-known member
Tarinasta uupuu se oleellinen osa, joka on että mitenkä tuohon pisteeseen ollaan mielikuvissa päästy? Tästä puuttuu se aristoteelinen alku ja keskikohta, mut lopetus on nyt kuultu. Eli mitä tapahtui ennen sitä?

Runollinen inspis tietenkin jostakin pulppuaa. Mielenkiintoista.
Runouden ymmärtäminen ei ole vain lukemista, se on tulkitsemista. Minulla se taito on luontaisesti aina ollut, ja olen sitä läpi elämäni syventänyt. Olkoon tämä topic sinun polkusi kohti tätä yhteistä päämääräämme.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Runouden ymmärtäminen ei ole vain lukemista, se on tulkitsemista. Minulla se taito on luontaisesti aina ollut, ja olen sitä läpi elämäni syventänyt. Olkoon tämä topic sinun polkusi kohti tätä yhteistä päämääräämme.
Tulkitsen että anaaliseksi on ihan normaalia heteroilla tänäpäivänä. Melko romantikko pitää olla jos siitä runoja alkaa väsäämään.

Edson

Well-known member
Tulkitsen että anaaliseksi on ihan normaalia heteroilla tänäpäivänä. Melko romantikko pitää olla jos siitä runoja alkaa väsäämään.
Mielenkiintoinen tulkinta. Itse en suoranaisesti koe runon viittaavan seksuaaliseen kanssakäymiseen vaan enemmänkin kahden rakastuneen väliseen henkiseen yhteyteen kaipuun luoman usvan haihtuessa.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Mielenkiintoinen tulkinta. Itse en suoranaisesti koe runon viittaavan seksuaaliseen kanssakäymiseen vaan enemmänkin kahden rakastuneen väliseen henkiseen yhteyteen kaipuun luoman usvan haihtuessa.
Näinhän se tietenkin on. Kaikki on ah, niin katoavaista. En tiedä ovatko pyllyrunot.

Edson

Well-known member
Näinhän se tietenkin on. Kaikki on ah, niin katoavaista. En tiedä ovatko pyllyrunot.
Ruokkimalla aivojasi sivistyneemmillä ärsykkeillä voit päästä vaivastasi eroon. Se vaatii kuitenkin avointa mieltä ja aistien avaamista aivan uudenlaiselle maailmalle.

Edson

Well-known member
,,
havaittu ongelma
sisimpäsi mätä
avaa aistisi
pelastuksen tie
,,

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Englantilainen chappi
perseessä anustappi
nussi kuin hullu puuroa
meidän kylän kuuroa
suoraan navalle laukesi
kuuro turpaan löi.

Loppu.

markoj

Custom User
Runoa ja riimiä pyllystä
tulee kuin Anttilan hyllystä
Pimppiä ja pippeliä vilahtaa myös
ennen kuin ollaan aamuyös

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Pöntöstä löytyi yllätys
Lie oli valtava kummitus
Onnelisna peräreikä kiittää
Voin hernaria lisää kettää

Örfil

Guest
Meheä kompaten. Vanha juttu, mutta aina hymy karehtii kun muistelen.

Vanhin poikani oli jotain 2-3 v ja kävimme Espoossa keväällä verovirastossa. Kuskasin poikaa kärrillä hissillä.
Olin silloin innokas laskettelija, poika tarkkakorvainen sälli ja oli kuunnellut kun manasin lumien sulamista ja pakollista harrastetaukoa.

Hississä oli täysi porukka ja poika alkoi siinä lausumaan runoa:

Kevät tulee,
lumet sulaa,
voi vittu

Edson

Well-known member
,,
usva hälvenee
havaitsen hahmosi
tunnistan tuoksusi
olen sinun
,,