PekPoy
oik. yo.
Läheisten putousten ylittävät kävelysillat ovat olleet lukkoin vuoraamat kautta miesmuistin.
Toki, nuorena miehenä menin useinkin rakkauslukkoon juuri siinä vaiheessa, kun olisi pitäny tuoda vastakkaista sukupuolta edustaneelle henkilölle tiedoksi hänen persoonaansa kohdistunut mielenkiintoni :thumbfh:Oletkos moisia lukkoja nähnyt tai peräti itse lukinnut?
Ei aina, mutta tähän tyyliin vedettynä on.Onko toikkien lukottaminen vihalukottamista?
Alko kerään siihen malliin kusipäitä, että lukitaan.
Tämä se on näitä juttuja jotka esim. evoluutio voisi kitkeä pois joskus jos ei vain laiskottelisi.Toki, nuorena miehenä menin useinkin rakkauslukkoon juuri siinä vaiheessa, kun olisi pitäny tuoda vastakkaista sukupuolta edustaneelle henkilölle tiedoksi hänen persoonaansa kohdistunut mielenkiintoni :thumbfh:
Ei toi nyt varsinaista vihalukottamista ollu. Miten muuten eksyit tonne?Ei aina, mutta tähän tyyliin vedettynä on.
Olipas. Tunnusta.Ei toi nyt varsinaista vihalukottamista ollu.
Käyn joskus tsekkaamassa sivulla 107 että mitäs historiaan kuuluu. Ihan vain itseäni huvittaakseni. Mulla on tylsä elämä.Miten muuten eksyit tonne?
Itse kuulun ryhmään, joka erottaa vittuuntumisen ja vihan toisistaan.Olipas. Tunnusta.
Etpäs kuulu.Itse kuulun ryhmään, joka erottaa vittuuntumisen ja vihan toisistaan.
Minä en intä koskaan.Etpäs kuulu.
Äläkä aloita mitään lapsellista inttämistä nyt.