Vellu
Kuninkaalleninen
Klo 14.55"ihan liian pitkän katseen"...koska se menee pelottavaksi?
Klo 14.55"ihan liian pitkän katseen"...koska se menee pelottavaksi?
Teidän kahden suhde ei tietysti minulle kuulu, mutta lienet niitä, joille koko ei ole 'se juttu'.Partsin "tuntien" kyse lienee senteistä
Epäilen, että Partsi sut 'tuntien' esitti paremman tarjouksen kuin sinä vaimollesi.Teidän kahden suhde ei tietysti minulle kuulu, mutta lienet niitä, joille koko ei ole 'se juttu'.
Hienoa Kaakku! Nyt nopsaan namiskuukkeli -otsaistoon ilmoittautumaan projektiluonteiseen yhteistoimintaan. Itse ajattelin olla yksi projektin vetäjistä. Kirjaimellisesti.Scifi 10/10
Huijasit mua kele. Luulin, että sieltä löytyy jokin yhteinen tieteiselokuvamaraton. :mad_old:Hienoa Kaakku! Nyt nopsaan namiskuukkeli -otsaistoon ilmoittautumaan projektiluonteiseen yhteistoimintaan. Itse ajattelin olla yksi projektin vetäjistä. Kirjaimellisesti.
No sitähän se...tieteiselokuvamaraton. :mad_old:
Mutta hyvästä syystä ja avoimin aikein.:ahem:Huijasit mua kele. Luulin, että sieltä löytyy jokin yhteinen tieteiselokuvamaraton. :mad_old:
Niinpä olikin joskus aikoinaan suurinpiirtein sinun ikäisenä!Scifi 10/10
Perskele. Mä en ole itseni lisäksi tavannut aiemmin ketään joka diggailee kossusta puolukkamehulla.Puolukkakossu.