Silmäys tarkoittaa asiayhteydessä jotain muuta, kuin kyynisen ulkonäköarvion.En. Uskon ihastumiseen ensisilmäyksellä, rakkaus vaatii muunkin kuin ulkonäön tuntemista.
Oletin, että "ensisilmäys" ei sisällä keskustelukontaktia. Pollausvastaustani en voi enää muuttaa, mutta määrittelisitkö mitä tarkoitat "ensisilmäyksellä"?Silmäys tarkoittaa asiayhteydessä jotain muuta, kuin kyynisen ulkonäköarvion.
Ei tietenkään sisällä, vaan katsekontaktin.Oletin, että "ensisilmäys" ei sisällä keskustelukontaktia.
Joo ja varmaan tulee jatkumaan. Samoin ihastumisen ja rakastumisen jarna.Tuon ilmi, että iänikuinen jarna rakastumisen ja rakastamisen eroista voi ja jaksaa hyvin.
Tällaisia postauksia on kaikkein kivoin lukea. :ahem:Mitä tulee itse aiheeseen, niin mä olin ainakin ihan myytyä miestä, kun reilu 20 vuotta sitten näin ekaa kertaa yhden vähän hemmetin nätin tyttösen. Emmä tiedä oliko se sitten rakkautta ensi silmäyksellä vai mitä, mutta sen tyttösen kanssa mä oon nyt elämästäni jakanut reilu 20 vuotta.
Väitän tämän olevan lausahdus, jonka totuusarvo on =EPÄTOSI osassa tapauksista ja =TOSI osassa niitä.Jos ensisilmäys ei tee vaikutusta, sitä tuskin kehittyy myöhemminkään.