Laitetaas nyt Ralfillekin oma topicci pienen ja lyhyen "tietoiskun" kera, eli lähinnä mun mietteitä.
Noh, Ralf tuli suuren nimen siivittämän sarjaan Jordanille. Ajeli ensimmäisenä vuonna selkeänä kakkosena Fisicon piestessä miestä kisoissa mutta aika-ajoissa Ralf aina sillon tällön jopa päihitti, suht hyvänä aika-ajajana pidetyn Fisicon.
Seuraavana vuonna tilanne oli hieman samanoloinen Damon Hillin ollessa hieman niskan päällä kisoissa. Tosin Damon ei sitten ihan pärjännyt aika-ajoissa Ralfille.
Tässä vaiheessa näytti siltä, että Ralf oli suht nopea yhdellä kierroksella mutta kisoissa varmuutta ei löytynyt. Keskeytyksiä tuli milloin kaluston hajoamisen mutta aika usein myös omien virheiden takia. Oliko Ralfilla suuret paineet nimensä tuoman taakan seurauksena? Uskoisin, että vaikutusta asiaan varmasti oli sekä nimellä ja sillä, että tallikaverina oli isoveljen ns. arkivihollinen.
Vuonna 99 tulikin sitten se näytön paikka, siirto Williamsille. Tallikaveriksi tuli Zanardi joka ei vakuuttanut urarenkailla ja sen hetkisillä säännöillä. Ralf pääsikin näyttämään kyntensä ja myös kisoihin löytyi tarvittava varmuus. Pistesijoja ropisi pitkin kautta, kun tallikaveri puotteli hyvällä tuurilla 10 joukossa. Ainoastaan italiassa Ralf hävisi aika-ajoissa Zanardille joka pääsi yllättämään lähes kaikki, varmaan ennenkaikkea itsensä nousemalla 4. Kisa oli kuitenkin Ralfin heiniä. Ralf sijoittui kakkoseksi ja Zanardi jäi totuttuun tapaan pisteiden ulkopuolelle.
Williamsilla Ralf ajoikin parhaat vuotensa Montoyan ollessa vastapeluri. Tasaista oli ja Ralf sai kehuja Williamsin mekaanikoilta. Siksi ihmetyttääkin tämä Toyotan aikainen räpeltäminen?
Ei kovin kattava kertomus Ralfista, tuosta nuoremmasta Schumista. Mieleen tuli kuitenkin pari kysymystä.
Pääsikö Ralf isoveljen avulla ykkösiin? Oliko hänen aikaisemmat meriitit sellaiset, että niillä olisi mahdollisesti päästy muutenkin? Motivaation puuteko ajoi Ralfin ahtaalle Toyotalla? Koska viimeinen kausihan oli häneltä suorastaan ala-arvoinen.
Noh, Ralf tuli suuren nimen siivittämän sarjaan Jordanille. Ajeli ensimmäisenä vuonna selkeänä kakkosena Fisicon piestessä miestä kisoissa mutta aika-ajoissa Ralf aina sillon tällön jopa päihitti, suht hyvänä aika-ajajana pidetyn Fisicon.
Seuraavana vuonna tilanne oli hieman samanoloinen Damon Hillin ollessa hieman niskan päällä kisoissa. Tosin Damon ei sitten ihan pärjännyt aika-ajoissa Ralfille.
Tässä vaiheessa näytti siltä, että Ralf oli suht nopea yhdellä kierroksella mutta kisoissa varmuutta ei löytynyt. Keskeytyksiä tuli milloin kaluston hajoamisen mutta aika usein myös omien virheiden takia. Oliko Ralfilla suuret paineet nimensä tuoman taakan seurauksena? Uskoisin, että vaikutusta asiaan varmasti oli sekä nimellä ja sillä, että tallikaverina oli isoveljen ns. arkivihollinen.
Vuonna 99 tulikin sitten se näytön paikka, siirto Williamsille. Tallikaveriksi tuli Zanardi joka ei vakuuttanut urarenkailla ja sen hetkisillä säännöillä. Ralf pääsikin näyttämään kyntensä ja myös kisoihin löytyi tarvittava varmuus. Pistesijoja ropisi pitkin kautta, kun tallikaveri puotteli hyvällä tuurilla 10 joukossa. Ainoastaan italiassa Ralf hävisi aika-ajoissa Zanardille joka pääsi yllättämään lähes kaikki, varmaan ennenkaikkea itsensä nousemalla 4. Kisa oli kuitenkin Ralfin heiniä. Ralf sijoittui kakkoseksi ja Zanardi jäi totuttuun tapaan pisteiden ulkopuolelle.
Williamsilla Ralf ajoikin parhaat vuotensa Montoyan ollessa vastapeluri. Tasaista oli ja Ralf sai kehuja Williamsin mekaanikoilta. Siksi ihmetyttääkin tämä Toyotan aikainen räpeltäminen?
Ei kovin kattava kertomus Ralfista, tuosta nuoremmasta Schumista. Mieleen tuli kuitenkin pari kysymystä.
Pääsikö Ralf isoveljen avulla ykkösiin? Oliko hänen aikaisemmat meriitit sellaiset, että niillä olisi mahdollisesti päästy muutenkin? Motivaation puuteko ajoi Ralfin ahtaalle Toyotalla? Koska viimeinen kausihan oli häneltä suorastaan ala-arvoinen.