Niinpä. Latauksen pitää riittää niin automobiilin kuin Baumschlagerinkin kohdalla!No, katotaan nyt ensin miten se kisa menee. Riittääkö lataus maaliin asti?
Niinpä. Latauksen pitää riittää niin automobiilin kuin Baumschlagerinkin kohdalla!No, katotaan nyt ensin miten se kisa menee. Riittääkö lataus maaliin asti?
Mielenkiintoinen laite ja pohdiskelua. Yllättäen WRC-auton tehoisen R5-auton meno näyttää paljon viihdyttävämmältä kuin tavallisen R5-auton.52,6 kWh akusto. 200 kW latausasemalla akusto latautuu 80% 15 minuutissa. Pikataivalvauhtia pääsee ajamaan 35 km. Pikiksellä se kuluttaa 1,2 kWh/km eli 35 km matkan aikana 42 kWh mikä sattumalta on melkein 80% kapasiteetistä. Vääntöä sähkö Skoda / Skoda R5 = 600 Nm / 425 Nm. Tehoa vastaavasti 260 kWh (354 hv) / 214 kW (291 hv).
Ommuuten makea peli.OT
(kuva -98)
Ja onhan esim. F1:sissä Renault ollut sen verran pitkään mukana, että kyllä se sellainen autonvalmistaja on mitä kuunnellaan kun asiaa on. Jos tehdastiimejä on yhden käden sormille liian vähän, ei autojäteille sanota "ihan sama, me tykätään Kentti-koneista, kannet Hariselta".OT, ja onhan Rellulla voitot Montesta (1981), Korsikasta (-82, 85, F2-96) ja Norsunluurannikolta (-89). F2-cupin voitto 1999. Renault ei juuri koskaan ole ollut varsinainen MM-sarjaa kiertävä tehdastiimi, mutta jopa 80-luvun 4/3- ja B-ryhmäläiset, pienemmistä luokista puhumattakaan, ovat olleet suosittuja kisapelejä.
(kuva -98)
Itse muistan Killeristä kun Kruse painoi rajoittajaa vasten pääsuoraa. Tykkäsin todella paljon!Ruotsalainen Jonas Kruse ajeli kanssa tuollaisella Meganella Jyskälässä... Laajavuoren shakella olin katsomassa... Kuulosti ja näytti hienolta...
98 ja 99 Laukkanen ajeli Meganella Renault Elf Dealer Rallying UK:n nimiin. 98 oli Brittien sarjan 4s ja 99 korjas voiton. Tallitoverina britti Martin Rowe. Ja toisin kuin Volkkari, Peugeot, Citroen ja Seat, Rellut eivät kiertäneet MM-sarjaa. 98 ajoivat 4 WRC kisaa (FRA, FIN, UK ja ITA) ja 99 kaudella kuusi (POR, FRA, FIN, ITA, AUS ja UK). Tehoa Rellusta oli puristettu 260-270 hp @ 7600 rpm ja vääntöä 255 Nm @ 5900 rpm. 00 kaudella kaikkien F2:n riesaksi tuli imuilman kuristin koska tietyt tahot eivät tykänneet lainkaan siitä, että Bugalski meni ja voitti Korsikalla ja Kataloniassa WRC-autojen nenän edestä. Isoimmat itkupotkuraivarit taisi saada don Carlos jäädessään Xsara Kit Carien taakse kolmanneksi 99 Korsikalla.Ja onhan esim. F1:sissä Renault ollut sen verran pitkään mukana, että kyllä se sellainen autonvalmistaja on mitä kuunnellaan kun asiaa on. Jos tehdastiimejä on yhden käden sormille liian vähän, ei autojäteille sanota "ihan sama, me tykätään Kentti-koneista, kannet Hariselta".
Laukkasen edesottamuksia tuli seurattua silloin mestaruusvuonna, MTV varsin ansiokkaasti silloin Britannian mestaruussarjasta koostelähetyksiä näytti. Hienoja pelejä, rajoittimet paukkuivat lähempänä viisinumeroisia. Eikös tuo Laukkasen tiimi ollut joku paikallisen maahantuojan organisaatio?
98 ja 99 Laukkanen ajeli Meganella Renault Elf Dealer Rallying UK:n nimiin. 98 oli Brittien sarjan 4s ja 99 korjas voiton. Tallitoverina britti Martin Rowe. Ja toisin kuin Volkkari, Peugeot, Citroen ja Seat, Rellut eivät kiertäneet MM-sarjaa. 98 ajoivat 4 WRC kisaa (FRA, FIN, UK ja ITA) ja 99 kaudella kuusi (POR, FRA, FIN, ITA, AUS ja UK). Tehoa Rellusta oli puristettu 260-270 hp @ 7600 rpm ja vääntöä 255 Nm @ 5900 rpm. 00 kaudella kaikkien F2:n riesaksi tuli imuilman kuristin koska tietyt tahot eivät tykänneet lainkaan siitä, että Bugalski meni ja voitti Korsikalla ja Kataloniassa WRC-autojen nenän edestä. Isoimmat itkupotkuraivarit taisi saada don Carlos jäädessään Xsara Kit Carien taakse kolmanneksi 99 Korsikalla.Ja onhan esim. F1:sissä Renault ollut sen verran pitkään mukana, että kyllä se sellainen autonvalmistaja on mitä kuunnellaan kun asiaa on. Jos tehdastiimejä on yhden käden sormille liian vähän, ei autojäteille sanota "ihan sama, me tykätään Kentti-koneista, kannet Hariselta".
Laukkasen edesottamuksia tuli seurattua silloin mestaruusvuonna, MTV varsin ansiokkaasti silloin Britannian mestaruussarjasta koostelähetyksiä näytti. Hienoja pelejä, rajoittimet paukkuivat lähempänä viisinumeroisia. Eikös tuo Laukkasen tiimi ollut joku paikallisen maahantuojan organisaatio?
Tämä oli jotenkin käsittämätön siirto. Tästähän oli silloin Tekniikan Maailmassa juttua, kun Maximum Attack koeajoi Xsara Kit Carin. 00-kaudelle määrättiin imuilman kuristin, katalysaattoripakko ja minimipainokin nostettiin 960:stä 1040 kiloon.00 kaudella kaikkien F2:n riesaksi tuli imuilman kuristin koska tietyt tahot eivät tykänneet lainkaan siitä, että Bugalski meni ja voitti Korsikalla ja Kataloniassa WRC-autojen nenän edestä. Isoimmat itkupotkuraivarit taisi saada don Carlos jäädessään Xsara Kit Carien taakse kolmanneksi 99 Korsikalla.