Ralliaiheista kuunneltavaa/katseltavaa/luettavaa

Fiesta

Ralliperuna
Liittynyt
1.7.2011
Viestit
1406
Sijainti
Porvoo
On kans jo ysärillä katottu sitä. Mun mielestä kannattaa ilman muuta katsoa, avoimin mielin. Hiukan liikuttava hetki, kun mestarit yhdessä pl Grönholm. Ite positiivisella jalalla. Litti, Selänteen hieno esitelmä Corveten historiasta ja kruununa mestarit yhdessä, tuskin montaa kertaa näkee.
Mietin et olikohan Grönholm Amazing Racen kuvauksissa tuohon aikaan kun ei ole päässyt paikalle?

Muutenkin aloitus oli nerokas. Ennenkuin sarja on edes alkanut, on katsojapalaute nimimerkillä ”Näkemättä paskaa”. Oikeastaan kertoo paljon millä moni asennoitunut sarjaan. Itse pidin ja olen avoimin mielin myös seuraaviin jaksoihin. Ja noita alkuperäisiä sarjoja suurkuluttaneeena, virkistävää nähdä ns. vanhan konseptin Top Gear, nopeilla kierroksilla ja vierailla. Tätähän ei enää tapahtunut viimeiseen viiteen kauteen UK:ssa.
 

MVRX

Well-known member
Liittynyt
28.10.2017
Viestit
841
Sijainti
Manselainen syrjäisellä etelärannikolla
Mietin et olikohan Grönholm Amazing Racen kuvauksissa tuohon aikaan kun ei ole päässyt paikalle?

Muutenkin aloitus oli nerokas. Ennenkuin sarja on edes alkanut, on katsojapalaute nimimerkillä ”Näkemättä paskaa”. Oikeastaan kertoo paljon millä moni asennoitunut sarjaan. Itse pidin ja olen avoimin mielin myös seuraaviin jaksoihin. Ja noita alkuperäisiä sarjoja suurkuluttaneeena, virkistävää nähdä ns. vanhan konseptin Top Gear, nopeilla kierroksilla ja vierailla. Tätähän ei enää tapahtunut viimeiseen viiteen kauteen UK:ssa.
Kankkunen sano Kallelle, teillähän on seuraavana Akropolis ralli. Siitä saa ajankohtaa ainakin Hyvinkäällä tapahtuneisiin kuvauksiin.
 

Ojarumpu

Synkkä EI rallille
Liittynyt
23.4.2019
Viestit
648
Tänään ajattelin ottaa ensityypit, kun futis- ja ralli-ihmisenä ei voi oikein olla katsomattakaan. Oikeastaan itselle isoin kysymys on, pääseekö sitä yli Salaman twiittien ja naaman aiheuttamasta vitutuksesta, jotta voisi katsoa myös tulevat jaksot.
 

jjx

Well-known member
Liittynyt
20.11.2019
Viestit
1366
Tässä avautumiseni TGstä. Liitän saman tekstin jolla avauduin tästä Vauva.fi ssä.😳😳

Ihan ok ohjelma tämä härmän TG oli, hyvää kepeää kertakäyttö viihdettä. Olen bensalenkkari ja pidin alkuperäistä Clarksonin TG tä ihan täytenä kurana! Kyllä, taidan olla ainut maailmassa. Se oli mukahauskaa muka koheltamista. Oli siinäkin muutamia oivaltavia juttuja, mutta suureksi osaksi täyttä roskaa. 80% kuraa, loput asiaa. Kun Clarkson ja co. testasivat esim superautoja, Aika usein orkkis ohjelmassa unohdettiin mainita se tärkein eli auton paino. Sensijaan hehkutettiin pelkkiä hevosvoimia ja ajettiin kolmeasataa lentokentällä, kun olisin itse halunnut nähdä kun sporttiautoa ajetaan kunnon mutkatiellä. Ite olis pitäny tehdä sekin. Ja nää special jaksot jossa matkailivat ympäri maailmaa, hoh hoijaa kun oli tylsää.
 

Lupatarkastaja

Well-known member
Liittynyt
18.3.2009
Viestit
1712
Kuukausiliite | Janni Hussi lyyhistyi kouvolalaisessa puistossa ja muuttui ”itsensä tyrkyttämisen ammattilaiseksi” – Näin syntyi somejulkkis: https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000010083371.html [tilaajille]

Aika kova, että Kuukausiliitteessä juttua rallista ja kartanlukijan työstä. Kiitos, Janni!

Edelliset rallimaininnat Kuukausiliitteessä lienevät Malmberg-vainaan rallienglanti-pakina ja 2011 ollut laaja reportaasi Suomen MM-rallista.
 

DC

Helsingin UA
Liittynyt
27.10.2010
Viestit
5283
Sijainti
Suonionkatu 1 C
Kuukausiliite | Janni Hussi lyyhistyi kouvolalaisessa puistossa ja muuttui ”itsensä tyrkyttämisen ammattilaiseksi” – Näin syntyi somejulkkis: https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000010083371.html [tilaajille]

Aika kova, että Kuukausiliitteessä juttua rallista ja kartanlukijan työstä. Kiitos, Janni!

Edelliset rallimaininnat Kuukausiliitteessä lienevät Malmberg-vainaan rallienglanti-pakina ja 2011 ollut laaja reportaasi Suomen MM-rallista.
Kai se on uskottava ettei tämä kuva ole tosiaan VM:n numerosta 7/92, vaan tuoreesta HS:n Kuukausiliitteestä. En valita.

1709236345994.png
 

Ojarumpu

Synkkä EI rallille
Liittynyt
23.4.2019
Viestit
648
Olen käsityksessä, että VM:n numerossa 11/2011 vertaillaan V1600-autoja. Mikäli kyseistä painosta löytyy kaapin perukoilta, saa siitä vinkata mulle YV:llä. Tuon jutun sisältö kiinnostaisi.
 

Kemper

Well-known member
Liittynyt
11.5.2006
Viestit
526
Sijainti
pk.seutu
Kolme jaksoa Top Gear Suomea väijytty ja meikäläisestä on tullut sarjan fani. Ykkösjakso oli timanttia, kiitos Litmasen, Leikolan rallikoulun ja ajokoetta valvomaan kutsuttujen "inssien", eivätkä toinen ja kolmaskaan osa huonoja olleet.
Huomasin muuten, että johtaja Leikolaa hieman jännitti istuessaan samassa pöydässä viiden maailmanmestarin kanssa. Eipä siinä. Jännittäisi varmasti itseäkin tuossa tilanteessa.
En olisi arvannut, että Selänteeltä sujuu juonto ja haastatteluhommat noin hyvin.
 

hiiri

Well-known member
Liittynyt
22.10.2022
Viestit
87
Kolme jaksoa Top Gear Suomea väijytty ja meikäläisestä on tullut sarjan fani. Ykkösjakso oli timanttia, kiitos Litmasen, Leikolan rallikoulun ja ajokoetta valvomaan kutsuttujen "inssien", eivätkä toinen ja kolmaskaan osa huonoja olleet.
Huomasin muuten, että johtaja Leikolaa hieman jännitti istuessaan samassa pöydässä viiden maailmanmestarin kanssa. Eipä siinä. Jännittäisi varmasti itseäkin tuossa tilanteessa.
En olisi arvannut, että Selänteeltä sujuu juonto ja haastatteluhommat noin hyvin.
Hyvää setti on ollut. Juontajien keskinäinen ..tuilu on just sopivaa (vaikka varmasti ainakin osittain käsikirjoitettua). Tiedä sitten miten paljon improa. Ainut miinus on tuo testi/julkkisrata. Ei mitään rataesittelyä ensinnäkään ja toisaalta näyttää kyllä vähän amistekoiselta parkkipaikkapyöritykseltä keiloineen. Olisi kai Malmille mahtunut ajamaan kiitotien lisäksi taxiwayta ja vaikka teipata se rata, että näkyisi tv:ssä edes jotenkin.

Mutta kokonaisuutena reilusti plussalla.
 

MVRX

Well-known member
Liittynyt
28.10.2017
Viestit
841
Sijainti
Manselainen syrjäisellä etelärannikolla
Ylös