verstappeni
Well-known member
- Liittynyt
- 10.7.2018
- Viestit
- 48
Erittäin hyvä avaus jakso! Vihdoin suomessa on WRC podcast!
En ole tätä vielä kuunnellut, mutta onhan rallit.fi sivustolla epäsäännöllisesti ilmaantuva podcast. Mukavaa kuunneltavaa sekin, vaikka tuntuu usein jäävän hieman piippuun. Esim tämä uusin jakso, kun oli hyvä haastattelu Pajarista ja perään Latvalan kommentit ukosta, joissa aika suoraan myönsi Pajarin olevan korkealla Toyotan listoilla ja rivien välistä oli luettavissa enemmänkin. Haastattelujen soiton jälkeen tuohon ei sitten palattukaan ollenkaan, mikä itselle oli pettymys. Hyvät haastattelut heitettiin tavallaan täysin hukkaan. Olisin ainakin itse hieman kaivannut analyyseja näistä. Mutta kaikkea ei voi saada. Pääasia kuitenkin että rallista tulee podcasteja.Erittäin hyvä avaus jakso! Vihdoin suomessa on WRC podcast!
Tämä palaute otetaan nöyrästi vastaan. Rallit.fin Rallipodi on vuoden aikana hakenut muotoaan ja nyt olemme pikku hiljaa löytäneet oman tyylimme - jota tosin viilataan edelleen. Sen vuoksi onkin äärimmäisen tärkeää saada palautetta tekemisestämme.En ole tätä vielä kuunnellut, mutta onhan rallit.fi sivustolla epäsäännöllisesti ilmaantuva podcast. Mukavaa kuunneltavaa sekin, vaikka tuntuu usein jäävän hieman piippuun. Esim tämä uusin jakso, kun oli hyvä haastattelu Pajarista ja perään Latvalan kommentit ukosta, joissa aika suoraan myönsi Pajarin olevan korkealla Toyotan listoilla ja rivien välistä oli luettavissa enemmänkin. Haastattelujen soiton jälkeen tuohon ei sitten palattukaan ollenkaan, mikä itselle oli pettymys. Hyvät haastattelut heitettiin tavallaan täysin hukkaan. Olisin ainakin itse hieman kaivannut analyyseja näistä. Mutta kaikkea ei voi saada. Pääasia kuitenkin että rallista tulee podcasteja.
Tomin nuoteista ohjelmaa kyllä kaipaisi takaisin. Niitä jaksoi aina kuunnella, kun sattui itselle mielenkiintoinen vieras kenen uraa käytiin läpi.
Näitähän moni kuuntelee niinkuin ennenvanhaan radiota. Ei siinä ihmeempää tarkkaa aihetta tarvii, vapaata jutustelua vaikka matkoista eri ralleihin ja paikkakuntien/maiden hyviä ja huonoja puolia rallitoimittajan silmin.Tämä palaute otetaan nöyrästi vastaan. Rallit.fin Rallipodi on vuoden aikana hakenut muotoaan ja nyt olemme pikku hiljaa löytäneet oman tyylimme - jota tosin viilataan edelleen. Sen vuoksi onkin äärimmäisen tärkeää saada palautetta tekemisestämme.
Ja hienoa huomata, että foorumillakin löytyy Rallipodin kuuntelijoita! Jos jollekin podcastimme ei ole vielä tuttu, sitä pääsee kuuntelemaan Spotifyssä: https://open.spotify.com/show/6BcsvvfPxpt88ZGsyk4FU9
Palautetta ja kehitysehdotuksia otetaan kernaasti vastaan.
Dirtfishin parhaita ovat nuotitusjaksolla tehdyt haastattelut.Rallit.fi-podcastin ehdoton valtti on nimenomaan nuo paikan päällä tehdyt haastattelut mitä ei muissa ole, Dirtfishissäkin vain toisinaan. Tämä paikkaa sitä ettei ole vaihtuvia vieraita ja tuo mukaan vähän makasiiniohjelman fiilistä.
Niitä ei toki Spin the Rally -podcastissa ole, vaan Dirtfishin youtube-kanavalla.Dirtfishin parhaita ovat nuotitusjaksolla tehdyt haastattelut.
Ehdottomasti jatkoon, ja juuri sopivan erilainen podcast verrattuna rallit.fi podcastiin ettei tule samaa asiaa tuplana. Ketomaa toimii hyvin asiantuntijana ja sitä selostusta Lousadan putoavasta oikeasta olis voinut kuunnella vaikka koko jakson verran. Vielä kun saadaan Spotifyn lisäksi muihin podcast-alustoihin niin alkaa rokkaamaan.
Tämä toki selittää. Eikös Henning kiskonut kanssa aivan huimaa vauhtia aikanaan jossain talvirallissa vanhalla Mitsulla, kun sai olla jotkut eri sääntöjen mukaiset renkaat?https://rallysportmag.com/feature-pierre-louis-loubets-new-challenges/
Hyvä haastattelu Loubet'sta.
Mielenkiintoinen maininta myös, että Meeke sai käyttää Portugalin sarjan mukaisia renkaita, jotka oli pehmeämpiä kuin WRC2-renkaat, joita käytti WRC2-kuskit valmistautuessaan MM-ralliin. Tämä selitti vähän miksi Meeke oli muita niin paljon kovempi.
"Salonen aikoo opettaa Maxille samanlaisen nuottikielen ja tyylin, mitä hän itse aktiiviaikoinaan käytti. "Seuraavaa sukupolvea kehiin... Timo Salosen tyttären poika innostunut rallista...
https://www.is.fi/ralli/art-2000010446198.html
Yrittäsit ny edes. Aika huono vedätys tällä kertaa... Sulta alkaa selvästi terä tylsyä...Poijalla alla 400hv Subaru, eli tehoa enemmän kun Rally ykkösessä. Kun hän aikanaan saa ekaa kertaa Rally ykkösen alleen, niin hän varmaan toteaa samoin kun isoisänsä, että "ei taida viittiä laittaa edes kypärää päähän".
Meinas mennä kahvit vääräänkurkkuun. 12 vuotiaan peltoautossa on enemmän tehoa kun Rovanperällä ykkösluokan ralliautossa