Tää ainainen b-ryhmähypetys on ainakin itsellä kääntynyt vastaan siinä mielessä että ei ees aiheuta mitään kummoosempaa fiilistä kys. aikakauden vekottimet. Onhan ne näyttäviä räyhine levikkeineen ja soundeineen... mutta omasta mielestä jokaisen autoluokan autolla pääsee oikeesti näyttävästi, jos on tarpeeksi yritystä ja/tai leveää linjaa (jopa niillä tuhnuilla N-ryhmäläisillä...).
Ainakin nuo 1600-kuutioiset Ignikset/Cliot yms naukui ihan kivasti suomalaisen metsän siimeksessä kun kierroslukumittarin punarajalle pääsivät...
Samoilla linjoilla. Jo ihan siitäkin syystä, että B-ryhmän kiellon jälkeenkin on ollut luokkia putkirunkoisille keskimoottoriautoille. Ei ehkä rallipoluilla, mutta esim. Ranskan Andros Trophéssa ennen sähköön siirtymistä ajettiin siluettiautoilla, missä 3.5-litrainen kutoskone tarjosi oikean kilpa-auton äänet.
Samoin rallicrossin Supercar Lites: putkirunkoisia keskimoottoriautoja vapaastihengittävällä Duratecilla. Muitakin putkirunkoluokkia voisin alkaa luetteloimaan, mutta menisi jo vähän liian namedroppailuksi.
Kun silloin ralliautot oli rautaa nykyiset on jotain sähköautopaskaa. Ja silloin sai ralliakin katsoa ihan mistä vaan. Nih!
"Ei ollut lippusiimoja, vaan kahta nollaa jo nosteltiin..."