Valde
Well-known member
- Liittynyt
- 8.4.2003
- Viestit
- 3148
Mielestäni asvalttikauden mahdollinen superyllättäjä on Marcus Grönholm. Viime vuonna Marcus roikkui useimmissa asvalttikisoissa lähellä kärkeä vanhalla Peugeotilla, jota ei enää pidetty läheskään parhaana asvalttiautona. Nyt uusi Peugeot on entistä rata-automaisempi ja moottori on sarjan tehokkain. Jos talli saa säädöt heti ensimmäiseen asvalttikisaan kohdalleen, niin en pitäisi yhtään mahdottomana, että Grönholm ajaa jokaisessa asvalttikisassa voitosta ja jopa voittaa ylivoimaisesti jonkin kisan. Jossain Peugeotin näytefilmissä havainnollistettiin, mikä ero vanhan ja uuden auton välillä on mutkasta lähdettäessä ja ero oli melkoinen.
Seppo Lööppi on taitavin asvalttikuski ja Citroen on hyvä auto, mikä nostaa hänet asvalttikauden ykkössuosikiksi ja turvallisimmaksi veikkauskohteeksi. Varmaa on kuitenkin, että helpolla ei Lööppikään tule pääsemään. Siitä pitää huolen Marcuksen lisäksi huolta markko Märtin, joka esitti todella hyviä otteita viime vuonna asvaltilla. Duval antoi oman myrskyvaroituksensa Monte Carlossa ja tulee olemaan entistä lähempänä Märtiniä - joskus nopeampikin.
Solberg todennäköisesti ei tule Pirellien takia ajamaan terävimmässä kärkijoukossa lukuunottamatta erikoisolosuhteita. Mielenkiintoista on nähdä Panizzin otteet Mitsun ratissa. Montessa Panizzi oli ajoittain hyvinkin nopea ja saattaa yllättää. Toinen yllätysmomentti saattaa kärkeytyä Skoda-talliin ja ruotsalaiseen DTM-kuljettaja Mattia Ekströmiin. Mies on valmis ralliajaja jo lumella, mutta asvalttihan on hänen erikoispintansa..
Seppo Lööppi on taitavin asvalttikuski ja Citroen on hyvä auto, mikä nostaa hänet asvalttikauden ykkössuosikiksi ja turvallisimmaksi veikkauskohteeksi. Varmaa on kuitenkin, että helpolla ei Lööppikään tule pääsemään. Siitä pitää huolen Marcuksen lisäksi huolta markko Märtin, joka esitti todella hyviä otteita viime vuonna asvaltilla. Duval antoi oman myrskyvaroituksensa Monte Carlossa ja tulee olemaan entistä lähempänä Märtiniä - joskus nopeampikin.
Solberg todennäköisesti ei tule Pirellien takia ajamaan terävimmässä kärkijoukossa lukuunottamatta erikoisolosuhteita. Mielenkiintoista on nähdä Panizzin otteet Mitsun ratissa. Montessa Panizzi oli ajoittain hyvinkin nopea ja saattaa yllättää. Toinen yllätysmomentti saattaa kärkeytyä Skoda-talliin ja ruotsalaiseen DTM-kuljettaja Mattia Ekströmiin. Mies on valmis ralliajaja jo lumella, mutta asvalttihan on hänen erikoispintansa..