Laatikkokauha
Well-known member
- Liittynyt
- 7.8.2008
- Viestit
- 1187
Tilastollisesti bueno suoritus, mutta tulosten taa katsottuna en nyt mitään voitonlauluja lähtisi virittelemään. EM-sarja ei viime vuosina ole ollut mitenkään erityisen kovatasoinen. N-ryhmän tai edes FIA R4 ryhmän kalustolla ei ole mitään asiaa normi olosuhteissa S2000:n vauhtiin ja S2000-luokassa potentiaaliset voittaja-autokunnat on lähes joka kisassa voitu laskea yhden käden sormin.
Olisko viimeinen ollut 1981?Raivoisa googlaaminenkaan ei tuottanut vastausta.....
Koska ajettiin viimeinen EM-Hankiralli?
http://www.citadecampeones.com/rallyprincipe/2012docs/comunicado-especial-e.pdfRally Príncipe de Asturias deeply regrets the death of a fan, with the initials A.M.C.N., on the second running of the Villaviciosa-Colunga stage near to Alto de La Llama. The accident took place when car number 2 left the road during the competition.
Neste Rallissakin vain tuuri on pelastanut monet kerrat kuolemilta.Ralli voidaan kohta julistaa aikansa eläneeksi moottoriurheilulajiksi, jos ei tuota katsojaturvallisuutta kohta saada parannettua. Pitäisikö reiteillä olla AK47:illa varustetut sotilaat vartioimassa, ettei seurata vaarallisilla paikoilla?
Ralli on kyllä oikeasti melkoista hevosenleikkiä. Tuuria on ollut ja paljon, että vuosien varrella on näinkin "vähän" sattunut vakavia onnettomuuksia. Tehkääpä mielikuvaleikki, jossa ratakisa ajettaisiin samoilla turvamarginaaleilla- ja järjestelyillä kuin mikä rallissa on arkea. Ei taitaisi onnistua? Rallikisaa on kuitenkin vaikeata järjestää niin, että sekä katsojien että kilpailijoiden turvallisuus olisi parasta A-luokkaa. Kimurantti juttu!Neste Rallissakin vain tuuri on pelastanut monet kerrat kuolemilta.
En muista että ikänä olisi ollut näin synkkää rallivuotta, mitä tämä vuosi on ollut.
F1:ssä oli jo vuonna 95. Ainakin Monzassa joka on ainoa kisa jonka olen paikan päällä nähnyt. Poliisit partioi radan ja yleisön välissä kiväärit olalla.Pitäisikö reiteillä olla AK47:illa varustetut sotilaat vartioimassa?
Kimurantti juttu, kyllä.Ralli on kyllä oikeasti melkoista hevosenleikkiä. Tuuria on ollut ja paljon, että vuosien varrella on näinkin "vähän" sattunut vakavia onnettomuuksia. Tehkääpä mielikuvaleikki, jossa ratakisa ajettaisiin samoilla turvamarginaaleilla- ja järjestelyillä kuin mikä rallissa on arkea. Ei taitaisi onnistua? Rallikisaa on kuitenkin vaikeata järjestää niin, että sekä katsojien että kilpailijoiden turvallisuus olisi parasta A-luokkaa. Kimurantti juttu!
Suuremmat ongelmat ovat vielä tulossa jos ja kun naapurimaiden kuskit ovat enemmänkin nousussa (urheilullisesti). Kotomaan yleisö seuraa perässä maansa tapojen kanssa kasvavissa määrin.Siinäpä yksi hiostuttava näkökulma. Järjestyksenvalvoja on pahemmassa kuin pulassa. Kovakalloisten katsojien, sellaisiakin on, silmissä järkkäri on pilleineen ja liiveineen tärkeilevän näköinen häiriötekijä, eikä niinkään kaikkien turvallisuudesta huolehtiva ja oman katsomisnautintonsa nälkäpalkalla uhraava talkootyöntekijä. Paha kiesi!
Valitteli ettei Kotabiilin huiput riitä, nopeaa tietä.e: Kolmosella tulikin 11 sekkaa turpaan Kościuszkolta ja tippui toiseksi. Liekö jotain ohjelmaa ollut tai renkaat?