https://twitter.com/davidevansrally/status/315432014637592576Kubica hit barrier in right-hander and broke left-rear wheel. Retired in SS10. Talk of SS9 damage was nonsense. Kopecky leads from Breen.
Suhteelliseen raakaa toi Kubican työntäminen kyllä. Oikeesti pelottas olla kyydissä Kaveri ei kyllä selkeesti oikein pelkää mitää, mutta onkohan iha sisäistäny, että rallissa ei oo turva-alueita kuten radalla, ja vieressäkin istuu yks tyyppi.
Hyvin vetää Kubica kieltämättä. Mutta pakkohan noissa RRC- ja S2000-autoissa on olla eroa. Ehkä asfaltilla S2000 pärjää vielä RRC:lle.
Tätä menoa Lappi saa painaa tosissaan Portgalissa pitääkseen Kubican takanaan.
Eikös Breenin pesööstä hajonnut eilen syylari ja sen seurauksena kone otti kipeää? Vielä vähän tuotekehityksen tarvetta tässä Ranskanpullassa, mutta vauhdillisesti on jo nyt edellä wanhaa Skodaa ja muita S2000 luokituksen pelejä.Breen keskeyttänyt tekniseen vikaan. Ja EP hienossa vauhdissa. Löi Breenin eilispäivänä tämän kotiteillään... Nyt varmasti maaliin ja pytyt kotiin...
Taisi aamulla vasta hajota mutta silti. Abbringilla vehkeet särkyi eilen ja molemmilla tehdas pösöillä keskeytyksen syy jäähdytys. EP ajoi eilen seitsemälle ekalle pohjat ja johti Breeniä hänen kotiteillään 18,5 sekunnilla. Ei huonosti vanhanaikaisella S2000 Sotkalla...Eikös Breenin pesööstä hajonnut eilen syylari ja sen seurauksena kone otti kipeää? Vielä vähän tuotekehityksen tarvetta tässä Ranskanpullassa, mutta vauhdillisesti on jo nyt edellä wanhaa Skodaa ja muita S2000 luokituksen pelejä.
Ei ollenkaan huonosti ei. Voisi jopa kuvitella että SM-sarjassa Lappi pöyhisi kaikki jopa S2000 Abarthilla jos vaan viiatti pysyis nipussa. Pojassa on kohtuudella rattimiehen vikaa!Taisi aamulla vasta hajota mutta silti. Abbringilla vehkeet särkyi eilen ja molemmilla tehdas pösöillä keskeytyksen syy jäähdytys. EP ajoi eilen seitsemälle ekalle pohjat ja johti Breeniä hänen kotiteillään 18,5 sekunnilla. Ei huonosti vanhanaikaisella S2000 Sotkalla...
EM-rallisarja karsii kuluja rankalla kädellä
RALLI | Turun Sanomat 21:30
Ralliautoilun EM-sarjaa rukataan merkittävästi ensi vuodeksi kustannusten karsimiseksi rankalla kädellä, jotta autoja ja siten tasoa saadaan lisää.
EM-sarjassa ajetaan enimmillään kymmenen rallia. Rallin maksimipituus lyhenee 220 kilometriin, ellei muuta sovita.
EM-pisteistä ajaakseen kuljettajien täytyy rekisteröityä samalla lailla kattojärjestö FIA:n kirjoihin samalla lailla kuin WRC-tasolla.
Promoottori Eurosport Events Limitedin kanssa on sovittu, että sarjan struktuuri rakennetaan samanlaiseksi kuin WRC-puolellakin.
ERC-mestaruus korvamerkitään kuljettajille ja tiimeille, jotka käyttävät R5 Regional Rally Cars ja Super 2000 -autoja. Pisteisiin huomioideen enintään kahdeksan rallia, joista neljä kauden ensimmäisellä ja neljä kauden jälkimmäisellä puoliskolla.
Uusi ERC2 -luokka tulee perinteisistä N-ryhmän ja R4 -autoista, joiden kehitystyö jäädytetään kolmeksi vuodeksi. ERC3 -luokka koostuu sitten kaksivetoisista autoista.
Kuluvan kauden seuraava EM-ralli on Geko Ypres Rally Belgiassa ensi viikonloppuna.
Provisional FIA European Rally Championship kalenteri 2015: Onko foorumilaisilla suunnitelmissa matka ?