Sen aikaisilla alustoilla kysyi kuitenkin lyhyydestään huolimatta kuskilta palleja vetää niihin loikkiin isoa kovaa. Moni keski-euroopan "löppönen" otti ihan liikaa pois hyppyihin tultaessa ja huomasi pätkän maalissa hävinneensä sekuntitolkulla kärjelle.Humalamäki oli tosin niin lyhyt pyrähdys ~3km. Hieno loikkapätkä mutta lyhyyden takia haastavuudessa paljon ounin takana
kieltämättä se legendaarinen paloaukea oli aikanaan melko huima. Itsekin yhden siviiliauton siellä rikkoneena Nykyisin täyttä metsää ja hyppyjäkin loivennettu PALJONSen aikaisilla alustoilla kysyi kuitenkin lyhyydestään huolimatta kuskilta palleja vetää niihin loikkiin isoa kovaa. Moni keski-euroopan "löppönen" otti ihan liikaa pois hyppyihin tultaessa ja huomasi pätkän maalissa hävinneensä sekuntitolkulla kärjelle.
Keniaa ei nyt MM-tasolla ole hetkeen ajettu. Ja omalla (siviiliautokokemuksella) Col de Bleine on paljon huimempi reitti kuin Sisteron tai Burzet (tai Turini), eli sikäli oikeutettu valinta.Missä Sisteron, Burzet, ....Pätkien otanta on todellakin vuonna 2012 ajetut? :doubtful: