Tiestö on kyllä osittain aika kapoista mutta eiköhän ne sinne taitu. Itse menossa ek:t 1/4 tuota viitosta en ole ajanut enkä taida ajaakaan sen verran pitkä pätkä. 3 ek on aluksi pikkutietä mutta loppupää on isoa kovaa viimiset noin 6 kilsaa.
Ek1 alkua on ajettu viimeksi varmaan 15v sitten, kun taas saman ek loppuosaa noin 40v takaperin ja silloinkin toiseen suuntaan joten melko uusista reiteistä voidaan puhua^^Ulosajojen määrästä päätellen nämä tiet oli varmaan harvemmin ajettuja.
Katselin juuri samaa videota. Jo on huima paikka. Noi tehokkaat takavetoiset olis kaiken kannalta paras konsepti MM-sarjaankin. 3:30 kohdassa kaveri näyttää menemisen mallia kiskowrc:lle. :alppu:http://www.youtube.com/watch?v=Z0Xdhdk8ZmY
HD-kuvaa tylsien SM-rallien ankeista tuhisevista nasseista ja kauppakassin näkösistä etuvetokinnereistä. :alppu:
Juurikin sitä. Lapin poijan Siesta sentään kuulostaa kilpa-autolta. Mutta Latvalan BDA:ssa on noin incar kamerasta katsottuna paljon enemmän menoa ja meninkiä (olkoonkin että eteneminen on kellolla katsoen hitaampaa).:alppu:http://www.youtube.com/watch?v=Z0Xdhdk8ZmY
HD-kuvaa tylsien SM-rallien ankeista tuhisevista nasseista ja kauppakassin näkösistä etuvetokinnereistä. :alppu:
En tiiä kannattaako WRC:n olla moksiskaan kun tuon nypyn yli kuitenkin PITÄIS tulla keula eellä..Katselin juuri samaa videota. Jo on huima paikka. Noi tehokkaat takavetoiset olis kaiken kannalta paras konsepti MM-sarjaankin. 3:30 kohdassa kaveri näyttää menemisen mallia kiskowrc:lle. :alppu: