Ja tuollaiset pienteollisuusalueet on usein viikonloppuisin ihan autioita. Varmasti helpompi saada sellainen suljettua kuin asvalttitienpätkä jonka varrella oletettavasti enemmän asutusta kuin sorateiden varsilla.Kyllähän Marjotaipale hieno tie on, itäpäästään vieläpä hyvänkuntoinen. Mutta noin sprinttiä ajatellen esim: varikko? kuljetuskaluston säilytys? paluutie? maalipään toinen varikko? katsojien pysäköinti? Olisi siinä järjestäjällä haastetta, varsinkin kun monia sprinttiautoja ei saa oikein tieliikennekelpoiseksi eli siirtymät eivät voisi olla kuten rallissa. Kun palataan samaa reittiä takaisin, niin aikaa menee. Kutsukilpailu ja vain n.50 osallistujaa? Kuka maksaa?
Noh, miten sen nyt ottaa. Välillä ajetaan rallissa pimeeseen sellasta torpparinasfalttista sorapolkua mitä Satunnainen Eturunkuttaja (nimi muutettu) laskee aamulla 90 lasissa ilman omantunnontuskia. Marjoniementiellä (ja muutamalla muulla pätkällä) alkaa 80 olla aika tiukkaa tavaraa, joten en usko että kyse on vauhdeista.Mahtaako nuo siviiliautolla hyviltä tuntuvat asvalttipätkät kuitenkin olla liian nopeita sprintteihin ja ralleihin?
Tällainen epäsosiaalinen kansalainen ei näe sosiaalisen median fotoja!?!?
Juu, siis lähinnä linkkasin kyseisen tien pätkän, että Suomesta kyllä löytyy ajettavia assutien pätkiä, mutta tosiaan käytännönjärjestely tottakai se pääasia, jonka pohjalta yleensäkin kisaa ruvetaan rakentamaan. Tuo Marjotaipale siitä haastavimmasta päästä, sillä sijaitsee ns. keskellä mettää ilman mitään kunnollisia väliteitä. Mutta lyön kyllä melkein pään pantiksi, että varmasti herättäisi kiinnostusta tuon tapainen tienpätkä niin kisailijoissakin kuin katsojissa. Saman reitin paluuta, kuten Riihivuori-sprintissä, voisi hyöndyntää.Kyllähän Marjotaipale hieno tie on, itäpäästään vieläpä hyvänkuntoinen. Mutta noin sprinttiä ajatellen esim: varikko? kuljetuskaluston säilytys? paluutie? maalipään toinen varikko? katsojien pysäköinti? Olisi siinä järjestäjällä haastetta, varsinkin kun monia sprinttiautoja ei saa oikein tieliikennekelpoiseksi eli siirtymät eivät voisi olla kuten rallissa. Kun palataan samaa reittiä takaisin, niin aikaa menee. Kutsukilpailu ja vain n.50 osallistujaa? Kuka maksaa?
Lankisen Jarkko pisti kyllä rajusti Escortin korinvaihtokuntoon.
Ei taida pelkkä korin vaihto auttaa. Lyhyempi lista taitaapi tulla edelleen käyttökelpoisista osista kuin siitä mitkä kaikki pitää vaihtaa. Hyvällä tuurilla voimalinja on ehjä.Tänään 3.5. tuli käväistyä oman seuran treenipätkällä (seurakilpailu) kameroiden kanssa.. Lankisen Jarkko pisti kyllä rajusti Escortin korinvaihtokuntoon. Jotain photosuttua täällä (lisää tulee huomenna):
Joo huomasin vasta itse myös tuon saman ongelman, että vaikka kuvakansion olisi laittanut naamakirjasta "public" muotoon, eli kaikkien nähtäville niin sellaiset jotka eivät ole facebookissa eivät myöskään näe kuvia :/ noh.. tuossahan se samainen tilanne tuli videomuodossa jo esille.. Ja joo ei kyllä pelkkä korinvaihto riitäTällainen epäsosiaalinen kansalainen ei näe sosiaalisen median fotoja!?!?
Ei moiseen ehdi millään.. Paluulennot sun muut + sit tarvii jo taas rallin perässä juosta kotimaassakin^^ Tinke, kerta olet UKssa liikenteessä, niin Jim Clark rallyn jälkeen olis toinenkin tapahtuma "miltei" hoodeilla http://www.iomtt.com/