ettelbruck
Well-known member
Sen verran vielä että tuossa EK1 paikassa ikäkategoriavoittoon yltänyt Volvo meni myös lievästi pitkäksi. Olikohan liian nopea nuotti??
Noup, kuljettaja laittoi bensapumppua päälle edellisessä mutkassa ja unohti risteyksen, vaikka oli nuotin kuullut.Sen verran vielä että tuossa EK1 paikassa ikäkategoriavoittoon yltänyt Volvo meni myös lievästi pitkäksi. Olikohan liian nopea nuotti??
Jälkimerkkejä oli ainakin aamulla vain yksi (EK2 7.3km, "viikatemiehen toiveesta"). Sitä en tiiä jos nelosen lähössä on tyrkitty uusia lisämääräyksiä kouraan, mutta nelosella oli pari huomiota jo tiekirjassa.- Jälkihuomioitahan tuolla taas tuli, olikohan 2 vai jopati 3. Jokohan tuo #perattunaparempi -villitys riittäisi taas tältä osin ja urpot ymmärtäisivät jättää maisemat rauhaan?
Okei. Muistelin tosiaan että 2 tahi 3 huutoa oli mitä ei katsojan reittikarttaan ollut merkattu. Kaksihan niitä sitten oli kun tarkistin uudemman kerran, juurikin tuo mainitsemasi ek2 raivuuryhmän käsittelemä paikka jossa olin alkuun penkalla.Jälkimerkkejä oli ainakin aamulla vain yksi (EK2 7.3km, "viikatemiehen toiveesta"). Sitä en tiiä jos nelosen lähössä on tyrkitty uusia lisämääräyksiä kouraan, mutta nelosella oli pari huomiota jo tiekirjassa.
Olin myös paikalla, video on parhaillaan työstymässä.22.10.16 Rantaralli.
EK2 maalimutka. Kaksi keskeytystä: kaato ja ripustusten romutus ojaanajossa. Vähän roikkumista, monia hienoja linjoja.
Joo, kalsa oli ku ryssän persiissä...sielu kun on vielä kesämoodissa! Helmikuussa tuo keli tuntuu jo helteeltä.Kuva paikoitellen tärisee johtuen etäisyydestä ja viileästä kelistä.
Oli kyllä Possussa äänet kohdallaan ja hienosti lyö liekkiä.
Vaikka tähän vuodenaikaan ei mikään yllätys olekaan, niin pirun kylmä oli pätkän varrella seistä. Mutta mukavan pienellä alueella kokonaisuutena koko reitti. Hyvin ehti käymään tankkaamassa evästä sisuksiinsa Jussin Grillillä.Joo, kalsa oli ku ryssän persiissä...sielu kun on vielä kesämoodissa! Helmikuussa tuo keli tuntuu jo helteeltä.
Samassa paikassa olin myös.22.10.16 Rantaralli.
EK2 maalimutka. Kaksi keskeytystä: kaato ja ripustusten romutus ojaanajossa. Vähän roikkumista, monia hienoja linjoja.