Rallitietäjä 2007 - Norja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja burb
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
1. M. Grönholm
2. P. Solberg
3. H. Solberg
4. T. Gardemeister

Pohjat: M. Grönholm

Elverum 2: M. Grönholm

1. Grönholm
2. Loeb
3. P. Solberg
4. Gardemeister

EK:t Grönholm

Elverum 2: Grönholm

Viimeksi muokattu:
1. S.Loeb
2. M.Grönholm
3. H.Solberg
4. M.Hirvonen

Ek:t S.Loeb

Elverum 2:sen voittaa: S.Loeb

1 Grönholm
2 Loeb
3 Solberg P
4 Hirvonen

pohjat Grönholmille

Elverum 2 Petter Solbergille

1. Grönholm
2. P Solberg
3. Loeb
4. Hirvonen

Pohjat: Grönholm

Ek 17: Hirvonen

1. H. Solberg
2. Loeb
3. Grönholm
4. Hirvonen

EK-pohjat: Loeb

Elverum 2: Grönholm

Toivottavasti vielä kerkiää, ei ollut taaskaan mitään hajua, että tänä viikonloppuna kaahataan rallia. Burb, kannattaisko laittaa avausviestiin aina viimeinen mahdollinen äänestysajankohta, että tietää, kerkääkö vielä äänestämään? Tosin, ihan hyvä idea voisi olla itsellekin, että tarkistaisi kisa-ajankohdan ja äänestäisi ajoissa...

1. Loeb
2. H.Solberg
3. Grönholm
4. P.Solberg

Ek:t Grönholm

Elverum 2: P. Solberg

Riskillä mennään tällä kertaa.

Juhis sanoi:
Toivottavasti vielä kerkiää, ei ollut taaskaan mitään hajua, että tänä viikonloppuna kaahataan rallia. Burb, kannattaisko laittaa avausviestiin aina viimeinen mahdollinen äänestysajankohta, että tietää, kerkääkö vielä äänestämään? Tosin, ihan hyvä idea voisi olla itsellekin, että tarkistaisi kisa-ajankohdan ja äänestäisi ajoissa...
:o
Säännöissä mainitaan että veikkausaika loppuu kun eka ek alkaa, ja tuossa mun avausviestissä mainitaan tämänkin rallin eka ek:n alkamisaika.
Kai mun täytyy vielä selvemmin se ilmaista.

Epäviralliset tulokset. Tarkistan nuo myöhemmin vielä kerran virheiden välttämiseksi. :o

Viimeksi muokattu:
Taulukossa on 4 Norjasta, mutta mielestäni pitäisi olla 7 pist.: 4 Grönholm, 1 Hirvonen, 1 P.Solberg, 1 EK18

Eikun taitaa se sittenkin olla oikein eli 4, taisin kattoa huonosti ensin eli 1 Grönholm ja siten 4 yhteensä, mutta saattas kuitenkin jatkossa olla hyvä merkitä myös tulokset ja jokeri EK:n voittaja + EK:tten voittaja, josta on helpompi itse tarkistaa.

Viimeksi muokattu:
burb sanoi:
Epäviralliset tulokset. Tarkistan nuo myöhemmin vielä kerran virheiden välttämiseksi. :o
Kannatti tarkistaa, olihan sinne taas yksi virhe päässyt mukaan.
Näköjään nämä lumirallit on mulle jotenkin vaikeita... :nope:

Terho sanoi:
...saattas kuitenkin jatkossa olla hyvä merkitä myös tulokset ja jokeri EK:n voittaja + EK:tten voittaja, josta on helpompi itse tarkistaa.
Jep, pistetään muistiin.