Lupatarkastaja
Well-known member
Toni Gardemeister täyttää tänään 50 vuotta. Onnea!
Onhan niitä merkkejä... Kunhan olis vielä niitä jotka maksaa niiden ajamisen... Niistä maksajista se suurempi pula on.Onhan se tavallaan huvittavaa katsoa eWRC-sivustoa ja nähdä kuinka paljon siellä on WRC2-luokan kalustoa liikkeellä. Eri merkkisiä, peräti. Kilpailukykyisiä, jopa. Vähän niin kuin tikulla tökkisi silmään niitä, jotka haikailevat lisää autonvalmistajia MM-sarjaan. Täss siul niitä olisi! Joku perustavan laatuinen väärinymmärrys mulla täytyy tästä hommasta olla, kun tämä ei nuppiini mahdu. Tai sitten joillakin muilla on. Kenties kaikilla?
Mun mielestä ne ajaa kilpaa niillä autoilla juuri niitä ralleja, jotka eWRC-sivuilla mainitaan. Sinne asti rahat tuntuu riittävän, vaikka ei autonvalmistajan tallia olekaan massityyppeinä mukana.Onhan niitä merkkejä... Kunhan olis vielä niitä jotka maksaa niiden ajamisen... Niistä maksajista se suurempi pula on.
Viittaat tällä ilmeisesti siihen, että ovatko ne muut automerkit luokiteltavissa "oikeesti" sellaisiksi tosi yrkkääjiksi? Ei hiivatti, huomaan tahattomasti ärtyväni ja sortuneeni taas siihen FIA kehittää rallia syndroomaan, jossa kiihdyn asioista jotka eivät minulle kuulu ja jotka aiheuttavat näräporaa sisimpääni. Vetäydyn.Onko niitä merkkejä enää oikeesti muita kuin Skoda ja Toyota?