toozi
Well-known member
- Liittynyt
- 19.1.2006
- Viestit
- 411
Näyttäis että kääntää mutkaan liian aikaisin ja joutuu korjaamaan, ja sitten ei enää käännykkään vaan puskee suoraan.Joo näyttää että ratti on käännetty vasemmalle, mutta auto menee suoraan...
Näyttäis että kääntää mutkaan liian aikaisin ja joutuu korjaamaan, ja sitten ei enää käännykkään vaan puskee suoraan.Joo näyttää että ratti on käännetty vasemmalle, mutta auto menee suoraan...
Viime suvena sain sellaisen selityksen että viimeisen sanan asiassa sanoo AVI eikä suinkaan maan hallitus. Ja yleisörajoitteet on sen ajankohdan mukaan kun on kisalle lupia anottu.Jos olen oikein uutisia tulkinnut, hallitus antaa luvan yleisötapahtumien järjestämiseen 1.6 alkaen perusvaiheessa olevilla alueilla, eli melkein koko suomessa ja kiihtymisvaiheen alueillakin 50 hengen lohkoissa. Eli ilmeisesti ralleihin pääsee taas yleisöä. Mutta mutta... Katselin, että ensimmäisenä kisana kalenteriin osuu kesäkuun 5.päivä asvalttisprint Nokialla ja järjestäjä juuri eilen päivitti, ettei yleisöä päästetä tapahtumaan. Mitäs widdua tämä nyt on?? Eikä ole kyllä muutkaan kisat vielä toivotellut yleisöä tervetulleeksi. Kuinkahan Korpilahden hissekisa, päästävätköhän sinnekään yleisöä, vaikka Keski-Suomi ainakin pitäisi olla perusvaiheessa?
Toisaalta Huttusella oli jo aika iso WRC2-ohjelma, mutta mahdollisesti lisäkisoja tulee jos Hyundai näkee oleellisena varmistella tiimimestaruutta. En tiedä vaatisiko se myös Huttuselta budjetin kasvattamista? Ainakin jos WRC-autolla haluaisi ajaa, kuten Veiby varmasti aikoi tehdä.Aika pitkä rankku tuli Veibylle. Vaikuttaakohan toi myös Huttusen kisaohjelmaan?
Eikä tässä vielä kaikki, mitä talliin H tulee. Vanhempi Solberg sai koronaviruksen ja juniorikin joutui siinä samassa eristykseen.Toisaalta Huttusella oli jo aika iso WRC2-ohjelma, mutta mahdollisesti lisäkisoja tulee jos Hyundai näkee oleellisena varmistella tiimimestaruutta. En tiedä vaatisiko se myös Huttuselta budjetin kasvattamista? Ainakin jos WRC-autolla haluaisi ajaa, kuten Veiby varmasti aikoi tehdä.
Ehkä myös mahdollisuus Lapin kaltaiselle vapaalle agentille?
Hesarissa näytti olevan Esa Illoisen kuolinilmoitus. Mahtaako olla rallikirjojakin kirjoittanut mies?
Tästä tuli mieleen... Eikös Viron rallille tehty jonkinlainen pitkä soppari MM-sarjasta juuri? Loppuko se kun Liepajan pitäisi tulla sarjaan vai kilpaileeko Suomen kanssa? Noita nopeita ja saman tyylisiä soraralleja ei kuitenkaan voi kovin montaa sarjassa olla ja jos Viro ja Latvia on mukana, niin Jyskälän tilanne ei ole tulevaisuudessa helppo...Liepaja tulossa ehkä mukaan MM-sarjaan 2024...on kyllä tylsä kisa, suoraa isoa tietä ja paljon shikaaneja
Ei, Viro on enää ensi vuonna mukana. Ja jos katsoo miten tänä vuonna meni niin ainoastaan vapaat katselualueet voi pelastaa tuon rallin. Muuten kyllä 2023 ei ole enää kalenterissa. Ja onko silloinkaan. https://www.google.fi/amp/s/rallyinsight.com/2021/01/13/rally-estonia-secures-2022-wrc-slot/Tästä tuli mieleen... Eikös Viron rallille tehty jonkinlainen pitkä soppari MM-sarjasta juuri? Loppuko se kun Liepajan pitäisi tulla sarjaan vai kilpaileeko Suomen kanssa? Noita nopeita ja saman tyylisiä soraralleja ei kuitenkaan voi kovin montaa sarjassa olla ja jos Viro ja Latvia on mukana, niin Jyskälän tilanne ei ole tulevaisuudessa helppo...
Valitettavasti suru-uutinen on totta. Esa Illoinen menehtyi pitkäaikaisen sairauden murtamana.
Toivottavasti ei, mutta ei tuo nimi ihan yleisimmästäkään päästä ole. Hankis-historiikki on aivan mahtava kirja, jonka - jos minä saisin päättää - tulisi kuulua jokaisen suomalaisen koulun opetussuunnitelmaan. Illoinen istui myös ainakin yhden rallin Mikko Sundströmin kyydissä 1981.
Tämäkin vielä... RIP K.G.Vauhdin Maailman "Muri", eli Mauri Salo menehtyi elokuun puolivälissä.
Melko yllättävä ratkaisu kesken kauden. Toki kumpikaan osapuoli ei varmaan ole ollut tähän vuoteen tyytyväinen... Olisikohan sitten Fabialla tai Pololla Jyväskylässä viivalla?Suninen ei jatka M-Sportilla enään.
https://dirtfish.com/rally/wrc/suninen-leaves-m-sport-with-immediate-effect/