Ralliuutisia.

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Liittynyt
21.6.2006
Viestit
3348
Sijainti
J:vi
RITA#28 sanoi:
No voi olla, en ole perehtynyt noihin asioihin.
Jaa. No kannattaisko sitte vähä rauhottua. Jos et kerran ihan varma olekaan, voi meinaan joku muu sittenkin osua oikeaan.
 

RITA#28

Banned
Liittynyt
6.8.2007
Viestit
1824
PeeVee79 sanoi:
Jaa. No kannattaisko sitte vähä rauhottua. Jos et kerran ihan varma olekaan, voi meinaan joku muu sittenkin osua oikeaan.
Tottakai voi mutta en ymmärrä että mistä asiasta tässä nyt puhutaan!:D Ja tarkoitin etten ole perehtynyt noihin veroasioihin sun muihin sen kaltaisiin. Olen perehtynyt vain rallia koskeviin.

Sponsorit maksoi Jouhkille ja Jouhki Fordille. Mikko ei saanut tallilta palkkaa. On voinut saada Jouhkilta jotain. Näistä asioista mä oon puhunut.
 

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Liittynyt
21.6.2006
Viestit
3348
Sijainti
J:vi
Kun Bosse jää kohta eläkkeelle, nin pitäisi saada hänet tänne foorumille kertomaan meille epäselvistä asioista juurta jaksaen. Tässä on viime aikoina tilanteet olleet aika kireitä, kun on väitelty suht ankarastikin.
 

RITA#28

Banned
Liittynyt
6.8.2007
Viestit
1824
PeeVee79 sanoi:
Kun Bosse jää kohta eläkkeelle, nin pitäisi saada hänet tänne foorumille kertomaan meille epäselvistä asioista juurta jaksaen. Tässä on viime aikoina tilanteet olleet aika kireitä, kun on väitelty suht ankarastikin.
Olis tosi hyvä idea!:ahem: Mutta ei tule tapahtumaan...:D

Se nyt vaan näyttää olevan jollekkin vaikea ymmärtää että kakkoskuskin asemassa rallinajamisella ei hirveästi tienaa.
 

RITA#28

Banned
Liittynyt
6.8.2007
Viestit
1824
Afrikan mestari Conrad Rautenbach pääsee ajamaan Walesin mm-rallin Citikan WRC-autolla.
 

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Liittynyt
21.6.2006
Viestit
3348
Sijainti
J:vi
RITA#28 sanoi:
Se nyt vaan näyttää olevan jollekkin vaikea ymmärtää että kakkoskuskin asemassa rallinajamisella ei hirveästi tienaa.
No ei se nyt ihan noinkaan ole.
Varmasti jokainen lajia seuraava tajuaa, että kakkoskuski pääpiirteissään joko a)tuo rahaa talliin, tai b)ei tienaa ajamisella juuri mitään.
Sitten kun kellään ei ole täysin 100prosenttista faktaa (en ukso, että säkään tasan tarkkaan tiedät, vaikka insaideri ootkin), kuinka rahaliikenne tallien sisällä kulkee, niin tappeluhan siitä tulee, kun jokainen on mielestään oikeassa.
 

RITA#28

Banned
Liittynyt
6.8.2007
Viestit
1824
En mä nyt kaikkea ihan tarkasti tiedä! Tuskin tietää Wilson itekkään!:D Mutta Mikko ei palkkaa Fordilta saa, sen tiedän...
 

mariko

Well-known member
Liittynyt
13.4.2006
Viestit
985
RITA#28 sanoi:
En mä nyt kaikkea ihan tarkasti tiedä! Tuskin tietää Wilson itekkään!:D Mutta Mikko ei palkkaa Fordilta saa, sen tiedän...
-kuutamolla,kuutamollaa...
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Myös ne jotka vaativat faktoja pöytään olisi hyvä esittää omat tietonsa asiasta. Ja lähde tiedoille.
 

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Liittynyt
21.6.2006
Viestit
3348
Sijainti
J:vi
patriot sanoi:
Myös ne jotka vaativat faktoja pöytään olisi hyvä esittää omat tietonsa asiasta. Ja lähde tiedoille.
Totta, on mennyt vähä riidanhaastamiseksi tämä touhu.
 

RITA#28

Banned
Liittynyt
6.8.2007
Viestit
1824
patriot sanoi:
Myös ne jotka vaativat faktoja pöytään olisi hyvä esittää omat tietonsa asiasta. Ja lähde tiedoille.
Ja tääkin menee multa taas pahasti ohi, en ymmärrä kyllä nykyään mitään...:confused:
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
RITA#28 sanoi:
Ja tääkin menee multa taas pahasti ohi, en ymmärrä kyllä nykyään mitään...:confused:
Ton osoitin ihan muillekkin. Porukka valittaa, että joku ei tiedä mitään, mutta ei sitten itse kerrota tarkalleen, että mistä oma käsitys on peräisin ja mitkä on lähteet jutuille.
 

forti

custom user
Liittynyt
2.10.2006
Viestit
1026
Sijainti
strosmobylschtok
Venäläinen rallilupaus debytoi MM-sarjassa 17-vuotiaana
06.11.2007 15:29

Venäläinen rallilupaus Jevgeni Novikov ajaa elämänsä ensimmäisen MM-rallin kauden päätöskilpailussa Walesissa. Novikov osallistuu marras-joulukuun vaihteessa ajettavaan kisaan tuotantoautojen luokassa Subaru-autolla.

Novikov saavutti syyskuussa 17 vuoden iän, joka vaaditaan MM-ralleihin osallistumiseen. Kotimaassaan Novikov nappasi ensimmäisen voittonsa jo 15-vuotiaana.

Tänä vuonna Novikov nousi kansainvälisen ralliyleisön tietoisuuteen johtamalla avauspäivänä IRC-sarjan Venäjän osakilpailua, jonka voittoon kaasutteli lopulta suomalainen Anton Alén.

(MTV3)

Nuorta verta sarjaan...
 

mariko

Well-known member
Liittynyt
13.4.2006
Viestit
985
patriot sanoi:
Ton osoitin ihan muillekkin. Porukka valittaa, että joku ei tiedä mitään, mutta ei sitten itse kerrota tarkalleen, että mistä oma käsitys on peräisin ja mitkä on lähteet jutuille.

-näihnän se taitaa mennä,ainakin osittain...itse kuulen "juoruja" entiseltä mm sarjaa kiertäneeltä co-driveriltä,henk.koht. olen entinen katring kuski(jopa ihan sm-sarjaakin) kiertäny aikanaan,siltä reissulta on muutama kaveri joka ajaa edelleen jossain,jossain luokassa,siellä täällä.oma ura on ohi,erittäin aktiivisesti tosin seurataan lajia,niin penkalla kuin muistakin kanavista...talon teko ja perhe vie tosin lähes kaiken ajan,ensi kesänä yritetään tosin taas pitkän tauon jälkeen ajo hommia:alppu:

ps.jos joku haluaa hieman avutua,niin voisi kertoa hieman omia taustoja,lähinnä siis onko mahdollista kilpailu taustaa henk.koht.tasolla yms.
 

RITA#28

Banned
Liittynyt
6.8.2007
Viestit
1824
mariko sanoi:
ps.jos joku haluaa hieman avutua,niin voisi kertoa hieman omia taustoja,lähinnä siis onko mahdollista kilpailu taustaa henk.koht.tasolla yms.
Miten musta tuntuu että tää oli suunnattu just mulle?:D

Saanko muuten kysyä että kuka kartturi on kyseessä?
 

mariko

Well-known member
Liittynyt
13.4.2006
Viestit
985
RITA#28 sanoi:
Miten musta tuntuu että tää oli suunnattu just mulle?:D

Saanko muuten kysyä että kuka kartturi on kyseessä?

-noh,noh,puhuin ihan yleisellä tasolla avautumisesta ja tosta nimestä,jätetään sanomatta...oisko vaikka yksityisyyden suoja kyseessä:dunno:
 

ettelbruck

Well-known member
Liittynyt
30.7.2000
Viestit
11216
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
mariko sanoi:
-noh,noh,puhuin ihan yleisellä tasolla avautumisesta ja tosta nimestä,jätetään sanomatta...oisko vaikka yksityisyyden suoja kyseessä:dunno:
Näinhän se on. Tekisi mieli kirjoittaa aika ilkeästikin tuolle miksulle mutta ei jaksa. Jos mjs haluaa lisädataa niin pankoot privaa.

Itse en oo ajanu, huolto- ja järjestelykokemusta löytyy ja tuttujakin on (etenkin ollut...). Kai sitä wanhan miehen on kaikkea pitäny ehtiä:alppu:
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17751
Sijainti
East of Eden
ettelbruck sanoi:
Näinhän se on. Tekisi mieli kirjoittaa aika ilkeästikin tuolle miksulle mutta ei jaksa. Jos mjs haluaa lisädataa niin pankoot privaa.

Itse en oo ajanu, huolto- ja järjestelykokemusta löytyy ja tuttujakin on (etenkin ollut...). Kai sitä wanhan miehen on kaikkea pitäny ehtiä:alppu:
Milloin olet huoltojoukoissa ollut tai järjestelypuolella?

Itse olen -70 luvun loppupuolella ja -80 luvulla ollut niin ajamassa aina SM:ää myöten, kuin myös huolloissa ja järjestelytehtävissäkin myös kilpailujen johtajana.

Jonkun verran on vieläkin tuttuja noissa ympyröissä ja mm. -70 ja -80 luvun kärkikuskienkin kanssa on "muutama" mukava saunailtakin vietetty.

Siihen aikaan rallatteli myös Kake aina ralliuriakin pitkin vaihtelevalla menestyksellä. Ajokkina hänellä oli siihen aikaan Talbot, se lyhyt malli, ja kapea, ja entistäkin kapeampi kun parkkeerasi eräässä kisassa kahden vahvan männyn väliin.:D
 
Ylös