Jaa. No kannattaisko sitte vähä rauhottua. Jos et kerran ihan varma olekaan, voi meinaan joku muu sittenkin osua oikeaan.RITA#28 sanoi:No voi olla, en ole perehtynyt noihin asioihin.
Jaa. No kannattaisko sitte vähä rauhottua. Jos et kerran ihan varma olekaan, voi meinaan joku muu sittenkin osua oikeaan.RITA#28 sanoi:No voi olla, en ole perehtynyt noihin asioihin.
Tottakai voi mutta en ymmärrä että mistä asiasta tässä nyt puhutaan! Ja tarkoitin etten ole perehtynyt noihin veroasioihin sun muihin sen kaltaisiin. Olen perehtynyt vain rallia koskeviin.PeeVee79 sanoi:Jaa. No kannattaisko sitte vähä rauhottua. Jos et kerran ihan varma olekaan, voi meinaan joku muu sittenkin osua oikeaan.
Olis tosi hyvä idea!:ahem: Mutta ei tule tapahtumaan...PeeVee79 sanoi:Kun Bosse jää kohta eläkkeelle, nin pitäisi saada hänet tänne foorumille kertomaan meille epäselvistä asioista juurta jaksaen. Tässä on viime aikoina tilanteet olleet aika kireitä, kun on väitelty suht ankarastikin.
No ei se nyt ihan noinkaan ole.RITA#28 sanoi:Se nyt vaan näyttää olevan jollekkin vaikea ymmärtää että kakkoskuskin asemassa rallinajamisella ei hirveästi tienaa.
-kuutamolla,kuutamollaa...RITA#28 sanoi:En mä nyt kaikkea ihan tarkasti tiedä! Tuskin tietää Wilson itekkään! Mutta Mikko ei palkkaa Fordilta saa, sen tiedän...
Jahas, ja mistä asiasta tällä kertaa?mariko sanoi:-kuutamolla,kuutamollaa...
Totta, on mennyt vähä riidanhaastamiseksi tämä touhu.patriot sanoi:Myös ne jotka vaativat faktoja pöytään olisi hyvä esittää omat tietonsa asiasta. Ja lähde tiedoille.
Ja tääkin menee multa taas pahasti ohi, en ymmärrä kyllä nykyään mitään...patriot sanoi:Myös ne jotka vaativat faktoja pöytään olisi hyvä esittää omat tietonsa asiasta. Ja lähde tiedoille.
Ton osoitin ihan muillekkin. Porukka valittaa, että joku ei tiedä mitään, mutta ei sitten itse kerrota tarkalleen, että mistä oma käsitys on peräisin ja mitkä on lähteet jutuille.RITA#28 sanoi:Ja tääkin menee multa taas pahasti ohi, en ymmärrä kyllä nykyään mitään...
no shit, sherlockPeeVee79 sanoi:Totta, on mennyt vähä riidanhaastamiseksi tämä touhu.
patriot sanoi:Ton osoitin ihan muillekkin. Porukka valittaa, että joku ei tiedä mitään, mutta ei sitten itse kerrota tarkalleen, että mistä oma käsitys on peräisin ja mitkä on lähteet jutuille.
Miten musta tuntuu että tää oli suunnattu just mulle?mariko sanoi:ps.jos joku haluaa hieman avutua,niin voisi kertoa hieman omia taustoja,lähinnä siis onko mahdollista kilpailu taustaa henk.koht.tasolla yms.
RITA#28 sanoi:Miten musta tuntuu että tää oli suunnattu just mulle?
Saanko muuten kysyä että kuka kartturi on kyseessä?
Näinhän se on. Tekisi mieli kirjoittaa aika ilkeästikin tuolle miksulle mutta ei jaksa. Jos mjs haluaa lisädataa niin pankoot privaa.mariko sanoi:-noh,noh,puhuin ihan yleisellä tasolla avautumisesta ja tosta nimestä,jätetään sanomatta...oisko vaikka yksityisyyden suoja kyseessä:dunno:
Milloin olet huoltojoukoissa ollut tai järjestelypuolella?ettelbruck sanoi:Näinhän se on. Tekisi mieli kirjoittaa aika ilkeästikin tuolle miksulle mutta ei jaksa. Jos mjs haluaa lisädataa niin pankoot privaa.
Itse en oo ajanu, huolto- ja järjestelykokemusta löytyy ja tuttujakin on (etenkin ollut...). Kai sitä wanhan miehen on kaikkea pitäny ehtiä:alppu: