Petri L
Well-known member
- Liittynyt
- 29.5.2001
- Viestit
- 846
Jotain pyhää sentään olemassa. Vielä kun EM rallicrossit palais Ahvenistolle niin sitten voisi elää normaalisti.http://yle.fi/alueet/keski-suomi/201...n_3219200.html[/url]
Jotain pyhää sentään olemassa. Vielä kun EM rallicrossit palais Ahvenistolle niin sitten voisi elää normaalisti.http://yle.fi/alueet/keski-suomi/201...n_3219200.html[/url]
Allekirjoitan.:thumbup:Jotain pyhää sentään olemassa. Vielä kun EM rallicrossit palais Ahvenistolle niin sitten voisi elää normaalisti.
Tuli kanssa:Taitaa tulla Turinille ja muille klassikkopätkille paljon haastavammat olosuhteet kuin pari viikkoa aiemmin oli MM-rallissa.
Tämä olisi kyllä aivan huikeata, jos Ahvenisto palaisi EM-rallicrossiin.Jotain pyhää sentään olemassa. Vielä kun EM rallicrossit palais Ahvenistolle niin sitten voisi elää normaalisti.
Eiköhän tuo Kouvola nyt paikkana olis kuitenkin oikeesti parempi.Tämä olisi kyllä aivan huikeata, jos Ahvenisto palaisi EM-rallicrossiin.
Jos oikein toivoo niin sehän voi vielä toteutua. Paikalla olisin 100% varmuudella!
Neste rallille on vain yksi oikea paikka ja onneksi se on nyt taidettu nyt tajuta muuallakin! Upea juttu!!!
Oh dear here we go again! Hearing disturbing rumblings re Eurosport/FIA/WRC - so disappointing, Eurosport guys were so up for it too!
..
Hearing that Eurosport have withdrawn from discussion with regards to any element of filming/promoting WRC. Hope FIA know what theyre doing!
https://twitter.com/#!/voiceofrally https://twitter.com/neilcole
Saadaan vielä joku päivä syvästi katua (lumellakin) että annettiin Thierrylle mitään vinkkejä. Mutta mukava nähdä että vanhemman valtionmiehen oppi kiinnostaa.Neuville ollut ajokoulussa keskisessä Suomessa
On kyllä kerrassaan "pööffekt vintö kondissön" tuossa videolla!Saadaan vielä joku päivä syvästi katua (lumellakin) että annettiin Thierrylle mitään vinkkejä. Mutta mukava nähdä että vanhemman valtionmiehen oppi kiinnostaa.
Mites, eikö Expert enää tuekaan Hämminkiä? Sitten ajot lienevät tosiaan ajetut..Nonniin, Eurosportista. Monte tehtiin hätävarana ja sen jälkeen.. ei mitään?
...
Ja Go-Fartin.. Fastin tiimin ajot saattaa jäädä lyhyeen, ainakin Henninki on ilmeisesti lisää rahaa vailla Ruotsia varten eli rahaa uupuu.
Prodriven puolelta tämä ollaan kiistämässä. Tottakai.Ei puutu WRC:stäkään jutunjuurta tänään -> tämän huhun mukaan Mini/BMW katkaisisi yhteyden Prodriveen, ja erosta ilmoitettaisiin vielä tällä viikolla.
No Mini split, insists Prodrive’s Taylor
News
1st February 2012
By Giles Wade
Prodrive’s Richard Taylor has dismissed media reports suggesting the company’s long-term deal with Mini to run its World Rally Championship campaign will shortly be canned.
Speaking to Autosport.com, Taylor said it was business as usual at the UK-based team, which is currently on route to Sweden to begin testing in readiness for the second round of the WRC season next week (February 9-12).
He said: “There's no question of that, no question at all. The team is on its way to Sweden for the pre-event test as we speak. Mini remains committed to the programme and to supporting customers. We all want to see the Mini John Cooper Works WRC out there on the stages and that's what we will see with Prodrive running the cars on Rally Sweden next week."
Maxrally understands that senior management at Mini’s parent company BMW are concerned about the threat posed by Volkswagen’s big-budget entry as a factory team from 2013. BMW’s commitment to the Mini project was limited to funding homologation and early car and engine development costs with the running budget Prodrive’s responsibility.
However, with commercial backing scarce it is believed that Prodrive has called on BMW to provide more support, which sources suggest has led to a cooling of relations between the two companies amid the possibility that BMW could bring the project in-house.
Dani Sordo claimed Mini’s third WRC podium in seven starts on the Monte Carlo Rally last month and is currently second in the WRC drivers’ standings.
Ihme pelleilyä, kevyesti sanottuna.iRally has learned that the deal which would have brought Eurosport Events in as the global promoter of the World Rally Championship is off – at least for tonight.
Upcoming events, sponsors and broadcasters have been contacted by Eurosport Events: TV personnel have been stood down.
There has been no statement from the FIA, but a senior figure at Rally Sweden – which starts tomorrow week – says the FIA is working to try to find a solution to who will provide the television coverage of the event.
iRally understands the deal collapsed at lunchtime, but the commercial terms were not the sticking point – there was apparently good agreement on this issue.
Tonight, efforts are under way to bring both parties back together.
http://www.irallylive.com/ir_news.htm?00000183&
No hoh hoh. On sitä suurempiakin yleisömääriä ollut pahemmissakin paikoissa. Ja 2004 oli noin 8000 henkeä rata kisoissa. Ja toki 80-luvulla parhaimmillaan 40 000 henkeä Jne. Kouvolassa ei ole tilaa yhtään sen enempää kuin Hämeenlinnassakaan. Plus, että samaisella alueella oli oliko ne nyt maatalousmessut vai mitkä ja kävijöitä 100 000. Eli mihin perustat väitteesi?Eiköhän tuo Kouvola nyt paikkana olis kuitenkin oikeesti parempi.
Ajattele nyt reilu 10+ tuhatta katsojaa Ahvenistolle. Koko Suomen valtiossa ei ole niin paljon mielialalääkkeitä että sais asukkaat ja järjestäjät pysymään älyissään. Siitä sodasta kerrottais vielä lastenlapsillekin
Jos ne rinkkaa siitä TUPE-laista, niin en yhtaan ihmettele, että kestää.Jaahas, eli katsellaan taas aamupalalla uudestaan, ollaanko takaisin kimpassa vai ei:
Ihme pelleilyä, kevyesti sanottuna.
Saattaa tuntua hassulta ostaa firmalleen TV-oikeudet ralliin ja saada kylkiäisenä 50 "ulkomaalaista" ihmistä hommiin. Tai jos ei halua niitä töihin, niin sitten maksaa itsensä kipeäksi ostamalla työsopimukset ulos.The Transfer of Undertakings Protection of Employment legislation – TUPE - provides for the protection of jobs in certain situations, for example takeovers or transfers of work or contract.
In such circumstances, if it’s deemed that the transfer qualifies for TUPE protection, then workers should be guaranteed job transfers over to the new company, full employment terms and conditions transfer, with continuity of employment maintained.
Kyllä. Ralli tarvitsee tv-näkyvyyttä kipeästi. Ei näkyvyyttä --> ei sponsoreita eikä uusia automerkkejä.Lopunajan meininkiä :dunno:
Varmaan hankala uutisoida, kun FIA ei ole virallisesti julkaissut mitään muuta kuin sopimuksen purun North One Sportin kanssa. Kaikki täällä forumilla puhuttu on lähinnä twitteristä, tai muista huhumyllyistä poimittua. Toki ihan sekavasta tilanteesta saisi jutun väännettyä.Eipä ole muuten Suomessakaan tämä rallin kaaos liiemmin palstatilaa saanut..