Ajetaan se "oikein" päin (mistä lähtien tämä 2000-luvun taitteen suunta on ollut se _oikea_??). Toivottavasti sille muistaa joku kertoo nuotilla paljonko siitä tarttee ponnistaa ja millä vauhdilla. Onhan se nyt vähintäänkin noloo jos hyppymestari ei uskalla parantaa vanhoja ennätyksiä.^ No pääseehän se ajamaan Ounin jo nuotituksessa kahteen otteeseen!
Jos tuo keltaisen talon hyppy ajetaan oikeinpäin, niin yrittääköhän herra #43 pistää hyppyennätyksen uusiksi?
Ei kait mistään alkaen. Korjataan tuo mun ajatus muotoon "ajetaankohan tuo keltaisen talon hyppy samaan suuntaan kuin silloin, kun siitä on nuo pituushyppy ennätykset mitattu".(mistä lähtien tämä 2000-luvun taitteen suunta on ollut se _oikea_??).
Atkinson ajaa ilmeisesti Fiestalla Meksikossa, ei tietoa minkä "tallin" alla mutta olisiko sitten Wilsonin paikalla?
Kyllä vain, ilmeisesti Blockin tallikaverinaAtkinson ajaa ilmeisesti Fiestalla Meksikossa, ei tietoa minkä "tallin" alla mutta olisiko sitten Wilsonin paikalla?
Vaikka tästä (Blockin "tiimin" toisesta autosta) on pari vuotta jo huhuiltu, niin olen silti hieman yllättynyt. Mutta mikäs sen parempaa. Toivottavasti Blockin sponsorit näkevät WRC:ssä niin paljon potentiaalia, että Atko ajaisi muitakin ralleja Blockin ollessa muissa hommissa.Kyllä vain, ilmeisesti Blockin tallikaverina
@Krisse_Sohlberg 1...2....3....or 4?!?! #IRC
En pitäisi ihan mahdottomana ajatuksena että Kristian Sohlberg ajaisi muutaman IRC kisan taikka vaikka koko kauden. Mut eipä tuon twitter postauksen sisällöstä voi oikein kuin vain arvailla.Voiskohan eilisestä Kristian Sohlbergin twiittauksesta päätellä jotain
Jos kuivalla viittaat määrään niin onhan kasvua tullut neljäsosa viime vuoteen verrattuna.Onpa muuten naurettavan kuiva osallistujalista Meksikon MAAILMANMESTARUUSRALLISSA!
Meksikossa niin kuin muuallakin Euroopan ulkopuolella ongelmana on se, että paikallisilla ei ole ylettömästi FIA-luokiteltuja autoja. Meksikossa taitaa MM-rallia seurata toinen ralli, missä saa ajaa vähän millä sattuu. Tästä paikallisrallista on aika vaikea löytää tietoja, mutta jostakin olen saanut käsityksen etteä siellä olisi osallistuja määrä vähentynyt. Yleisöähän Meksikossa on ollut ilmeisesti aika paljon.Jos kuivalla viittaat määrään niin onhan kasvua tullut neljäsosa viime vuoteen verrattuna.