Hyvä että tulee talleja, saadaan ne tyhjänpanttina nyt istuskelevat Suomi-kuskit ajoon vihdoin viimein.
Jos rallin MM-sarjassa olisi mukana 8 autonvalmistajaa ja jokaisella olisi tehdastallin lisäksi yksi asiakastalli, olisi kuljettajapaikkoja tarjolla 32, jolloin suomalaisilla kuljettajilla olisi takuuvarmasti kysyntää MM-sarjan tallipaikkoja jaettaessa.
Lisäksi uusien ja palaavien autonvalmistajien myötä saadaan lisää automerkkejä pisteille ja ennen kaikkea mestaruustaisteluun, mikä on erinomainen asia rallin MM-sarjan kannalta ja auttaisi ratkaisemaan ongelmat jotka tällä hetkellä uhkaavat koko MM-sarjan tulevaisuutta.
Jos Ford saataisiin jatkamaan rallin MM-sarjassa nykyisen sopimuksen umpeuduttua, Peugeot ottaisi Citroenin paikan, Toyota ja Lancia palaisivat ja Mini onnistuisi ratkaisemaan talousongelmansa, rallin MM-sarjassa olisi mukana Ford, Peugeot, Volkswagen, Hyundai, Mini, Lancia ja Toyota eli yhteensä seitsemän autonvalmistajaa.
Jos myös Subaru ja Mitsubishi saataisiin houkuteltua palaamaan rallin MM-sarjaan olisi yhdeksän autonvalmistajaa mukana MM-sarjassa ja kun kaikki onnistuisivat tekemään kilpailukykyisen auton saisivat katsojat nähdä nykyistä tasaisempia kilpailuja joissa ei yksikään kuljettaja pystyisi viimeisenä päivänä ajamaan voittoa varmistellen.