super_1600
Well-known member
- Liittynyt
- 22.8.2005
- Viestit
- 362
Jaa miten? Miten tää liittyy Fordin toimintaan? Itse näkisin tän asian toisinpäin. Ford vaan hyötyy tästä kun Sitikan johto rupee höslää monella eri taholla.
Hienoa, aivan loistavaa. :thumbup:
As already announced, the 2010 World Rally Car will be S2000 based. However, the removable kit, already adopted by the WMSC, will be redefined with no electronic benefits, or similar upgrades, to ensure cost reductions. The new S2000-based World Rally Car will only be permitted for use on World Rally Championship events.
The FIA Production Car World Rally Championship will be retained for Group N cars, including the existing S2000 car.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/72458
http://fia.com/en-GB/mediacentre/pressreleases/wmsc/wmsc08/Pages/wmsc_121208.aspx
Miksi tippuisi?280hp + 50hp.... paljonkohan vääntö tippuu??
Fordihan on vahvoilla,koska Loeb on aikaisemmin kertonut,ettei halua ajaa nykyistä lussummilla vehkeillä,ja onhan tuo muutenkin jo vihjaillut halajavansa radan suuntaan(F1 taitaa kuitenkin jäävän haaveeksi),jos Fordilla on nykykuskit vielä silloin,niin vaikea niitä on voittaa!:alppu:
Onko perää että Suzuki lopetti kilvanajon? Tosin olis odotettua...
http://www.hs.fi/urheilu/autourheilu/artikkeli/Gardemeister+saattaa+joutua+kilometritehtaalle/1135242051154Onko perää että Suzuki lopetti kilvanajon? Tosin olis odotettua...