Rallivideoita

RTP

Keskimääräistä mulkumpi runkkari
Sijainti
Tallissa

Fiesta

Ralliperuna
Sijainti
Porvoo
Nyt on kovaa kamaa 2000 luvun taitteen nuorille. Eltsu Sprintti 2002. Hienoja autoja ja oikeastaan koko sprinttikuskien kerma oli kokoontunut ajamaan Töölönlahdelle kauniissa kevätsäässä 2002. Mm. Santti Metrolla, Ruohorinne Protonilla, Haverinen Mantalla jne. Itse ratahan oli aivan paska vaikka huikealla paikalla olikin. Lyhyt ja täynnä shikaaneja. Hidasteina käytettiin Helsinki Thunderin betoniseiniä kun shikaaneilla piti saada vauhteja pois ja se tiesi suhteettoman paljon runkia. Ja seuraukset olivat myös melko rajuja kun autot lyheni senttejä osumissa. Itse olin katsomassa junaradan alituksen jälkeisessä oikeassa jossa meni mm. Hallia ja Karhu.
Partasen videolla ollaan vauhtisuoralla ja sielläkin tapahtui.
Kisa ajettiin ehkä vielä 2003?

DC

Helsingin UA
Sijainti
Suonionkatu 1 C

Kuten videon nimikin jo kertoo, kesän 1994 tapahtumia. Otetaan nostoina Mänttä 200-rallista ns. Sundströmin paikka Juupajoelta (pisin versio mitä olen nähnyt, tässä näkyy Jussi, Tommi, Mika Sohlberg, Basti ja sitten Mikko Kalliomaa heittääkin Galantin nurin) ja todellinen siimahelvetti Hyrylän assusprintistä (olin muuten itsekin penkalla, en tosin kuvauspaikassa). Hyrylässä oli myös melko rautahermoisia (hyväksyn myös jonkin muun adjektiivin) perheenisiä. jotka a) olivat valinneet lastenrattaineen jokseenkin riskialttiin katselupaikan ja b) eivät tehneet elettäkään vaikka Lada oli uhkaavasti lähdössä kuskin käsistä.

1747581312108.png

Viimeksi muokattu:

nordic man

Well-known member
Paljon tuttua maisemaa. Hienoa ja harvinaista materiaalia. Kankku jaksoi kyllä usein käydä Tampereen kisoissa ennen Jyskälää.