Rallivideoita

Ambomaan Mambo

Well-known member
Liittynyt
11.12.2001
Viestit
2372
Petri Piira sanoi:
Torrent-miesten kannattaa vilkaista F1-torrents sivustoa joka nimestään huolimatta sisältää myös rallia. :thumbup:
Nytpä vasta bongasin tuollaisenkin, milläs tuonne sit sais tunnukset kun signuppi sanoo "Signup has been disabled, we only allows new signups if you've been invited by an existing member." eli, invitee tarvittais :doubtful:
 

Ayrton-Ana

Well-known member
Liittynyt
5.2.2005
Viestit
876
Ambomaan Mambo sanoi:
Nytpä vasta bongasin tuollaisenkin, milläs tuonne sit sais tunnukset kun signuppi sanoo "Signup has been disabled, we only allows new signups if you've been invited by an existing member." eli, invitee tarvittais :doubtful:
Joo eli ne pisti ihan vähän aika sitten, että pitää jonkun jäsenen kutsua toinen, muuten ei sisään kai pääse. Itse onneks ehin tossa reilu kuukausi sitten liittyä. Upee sivusto. Tuolta oon lataillu vanhoja kisoja MTV3-kanavaltakin ja Matin selostamina.
 

Petri Piira

Olivier Gavetta
Liittynyt
5.3.2002
Viestit
2779
Alenilta taas hyvää kommenttia kyl tos videossa :D Harmi kun Mikkola keskeytti, ois ollut kiva nähdä miten korkealle ois päässyt.
 
Viimeksi muokattu:

zhoop

Well-known member
Liittynyt
5.2.2004
Viestit
100
Joku tais täällä aiemmin pyydellä videoo siitä Tommi Mäkisen haastattelusta jossa Tommi luulee olevansa MM 2. mutta Sainzin auto syttyy tuleen 500 metriä ennen maalia :D ja Tommi voittaa (haastattelun aikana Mäkisen puhelin soi ja puhelussa kerrotaan että Tommi on maailmanmestari. Ja vuosi oli 1998.

Toi ois kiva, jos jollain on toi niin voiskohan sen uploadata?
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17744
Sijainti
East of Eden
Muistan hyvin ton -85 tapahtumat. Olin just sillä Laajavuoren pätkällä siinä Henkan ulosajopaikassa katsomassa ja tunnelma oli huikea, siihen aikaan ehkäpä hienompi fiilis kuin nykyään ko. rallia katsellessa.
 

GeGe

Talvihorrostaja
Liittynyt
26.3.2002
Viestit
2828
Minä olin myös samassa paikassa isän kanssa, lähellä jotain niistä kolmesta sateenvarjosta. Tosin itse en muista tuosta paljon kun ikää ei paljon vielä ollut.
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17744
Sijainti
East of Eden
Sen Laajavuoren pätkän jälkeen sitten lähdettiinkin huoltohommiin. Olin silloin Mikkolan huollossa (Kimmo Mikkolan, erään kemiläisen tuttuni, joka ajoi kisan Opel Asconalla)

Opelin laulu kesti aina lauantaille ja Myhinpäähän saakka kunnes erään hyppyrin jälkeen tuli nokalleen alas ja leikki jäi kesken pätkän varrella olleen kansakoulun pihaan. Siitä se reissu sitten "kostuikin".
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17744
Sijainti
East of Eden
Jr- sanoi:
Myhinpää tais olla aika legendaarinen pätkä ? Muistaktko Mc Mike missä se kulki, jos niin olis kiva nähdä sen reitti kartalla tyyliin tää:http://personal.inet.fi/hima/jr/ouni.jpg
Myhinpää on ehkäpä vieläkin legendaarisempi kuin Ouni. Myhinpää on erittäin vaihtelevaa ja Alenin sanoin "huimistelua alusta loppuun".
Pätkän puolivälissä on suuret korkeuserot ja tiukkoja mutkia ja todella huikeita paikkoja, joissa silloinkin kuskit kokivat "ahaa"- elämyksiä ihan riittämiin. Myhinpäässä myös Micele Mouton kaatoi Quatrtonsa, keräsi kaadon jälkeen paperit, ja jatkoi matkaansa.
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
McMike sanoi:
Myhinpää on ehkäpä vieläkin legendaarisempi kuin Ouni. Myhinpää on erittäin vaihtelevaa ja Alenin sanoin "huimistelua alusta loppuun".
Pätkän puolivälissä on suuret korkeuserot ja tiukkoja mutkia ja todella huikeita paikkoja, joissa silloinkin kuskit kokivat "ahaa"- elämyksiä ihan riittämiin. Myhinpäässä myös Micele Mouton kaatoi Quatrtonsa, keräsi kaadon jälkeen paperit, ja jatkoi matkaansa.

Eikös Myhinpää ole nykyään 'museotietä' ja siksi sitä ei saa käyttää rallissa :nope:
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17744
Sijainti
East of Eden
Joo, museotie nykyisin, eikä reitti enää kulje vanhaa ns. itälenkkiä. Konneveden/Rautalammin/Jäppilän ja Pieksämäen entiset pätkät olisivat nykyäänkin vielä tosi haastavia ja näyttäviä ja kuskien mieleen.
 
Viimeksi muokattu:

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
McMike sanoi:
Harmi vaan, että Myhinpää on nykyisin museotie, eikä reitti enää kulje vanhaa ns. itälenkkiä. Konneveden/Rautalammin/Jäppilän ja Pieksämäen entiset pätkät olisivat nykyäänkin vielä tosi haastavia ja näyttäviä ja kuskien mieleen.
Niin, Suomesta taitaa löytyä ja löytyykin soratietä 'vaikka muille ralleille lainata'. Sen verran mukavia santatetitä ja hyväkuntoisia täällä on. :ahem:
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17744
Sijainti
East of Eden
Tuo Myhinpään tie kannattaa joskus vaikkapa kesälomareissulla ajaa ja ihailla kaunista järvi-Suomen maisemaa ja samalla todeta, millaisia tiet olivat -60 luvulla ja osin vielä -70 luvullakin, ja millainen oikea tosimiesten rallipätkä pitää olla.
 
Ylös