Rallivideoita

Petri Piira

Olivier Gavetta
Liittynyt
5.3.2002
Viestit
2779
Pysytään Jyskälän teemassa. Nämä clipit olenkin aiemmin laittanu, mut pistetään uusiksi. Eli Audeja vuosina '83., '84. ja '85.

Enemmänkin ois kaikkea, mut sivutila ja kuukausittain kaistankulutus ei oikein anna myöten.
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Petri Piira sanoi:
Pysytään Jyskälän teemassa. Nämä clipit olenkin aiemmin laittanu, mut pistetään uusiksi. Eli Audeja vuosina '83., '84. ja '85.

Enemmänkin ois kaikkea, mut sivutila ja kuukausittain kaistankulutus ei oikein anna myöten.

ton 84 pätkän lopussa tuli kuvaa laukaan lossimutkasta, kyllä on paikka muuttunut.
 

zhoop

Well-known member
Liittynyt
5.2.2004
Viestit
100
Kiitokset GeGelle tuosta Tommi Mäkisen haastattelu pätkästä. Juuri tuota hain! :alppu:
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Petri Piira sanoi:
Pari pätkää. krediitit Analle sikäli kun tällä forumilla pyörii :confused:

Rally Compilation

Huhu meni Celica pahannäköisesti, ajoiko Kankkunen vai Carlos ? Didi veti sentäs kunnon Donitsit Lancialla. Kylläpä poistui Petter pahasti Lankamaan ladolla, ei vissiin ollut kaukana järvestä ??
 

Ayrton-Ana

Well-known member
Liittynyt
5.2.2005
Viestit
876
Petri Piira sanoi:
Pari pätkää. krediitit Analle sikäli kun tällä forumilla pyörii :confused:

Rally Compilation
Henri Toivonen tribute
Pyöritäänhän täällä vielä, mutta postaaminen on jäänyt vähemmälle. Hyvä vaan kun levität muillekin noita mun videoita. Voisin vielä pistää tänne linkit muihinkin oma-tekemiin videoihin.

Tossa Rally Compilationissa Carlos kaato Celicansa kahdesti Australiassa 1991. Tai oikeastaan kolmesti, mutta sisällin tuohon videoon vain kaksi.´

Colin McRae Tribute

Menkää kattoon F1-videot topikkiin noita mun formulavideoita.
 
Viimeksi muokattu:

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Harmi vaan kun tuolla Rabidsharessa on liian tiukat downloadausrajat. :frown:
 

Ayrton-Ana

Well-known member
Liittynyt
5.2.2005
Viestit
876
Jr- sanoi:
Harmi vaan kun tuolla Rabidsharessa on liian tiukat downloadausrajat. :frown:
Joo pahoittelut tuosta, itsekin tympääntynyt tuohon. Itse kuitenkin pidän Rapidsharea helpoimpana paikkana uploadata ja tuolla on parhaat latausnopeudetkin.
 

-Japé-

Well-known member
Liittynyt
18.11.2005
Viestit
1290
Hiukan offtopicina..

Olen nähnyt suurimman osan nykyisin myytävänä olevista B ryhmän ajan videoista ja DVD:stä, ne ovat ihan ok, mutta mitä todella olen halunut löytää jo vuosia:

-Kunnon In-car kuvausta B ryhmän ajalta..
-Kuvausta (mahd. myös in-car) ilta ja yö EK:ilta..

(-"in-car" kuvaa formuloista 60- ja 70- luvulta ringin Nordschleifelta.. )

Jos joku osaa kertoa mistä kyseistä herkkua voi ostaa/löytää niin olisin enemmän kuin sekaisin onnesta :ahem:
 

*wruuum*

Well-known member
Liittynyt
24.11.2001
Viestit
712
Ayrton-Ana sanoi:
Eipä kestä, videoita olen ajatellut tehdä lisääkin eikä varmaan mene kauan kun tulee lisää.
Analla todella suuri kiitos videoistasi, hienoa katseltavaa. Toivosesta tehdyn videon imuroin DC++:lla jonkin aikaa sitten ja se on tähän asti paras näkemäni tribute video ja niitä on kuitenkin aika monta nähty. Ilokseni täällä käydessäni vasta huomasin että vaikutat tällä foorumilla, joten pääsen välittämään kiitokset.

Jatka samaa rataa :)
 

Ayrton-Ana

Well-known member
Liittynyt
5.2.2005
Viestit
876
*wruuum* sanoi:
Analla todella suuri kiitos videoistasi, hienoa katseltavaa. Toivosesta tehdyn videon imuroin DC++:lla jonkin aikaa sitten ja se on tähän asti paras näkemäni tribute video ja niitä on kuitenkin aika monta nähty. Ilokseni täällä käydessäni vasta huomasin että vaikutat tällä foorumilla, joten pääsen välittämään kiitokset.

Jatka samaa rataa :)
Olen nykyän enemmänkin vaikuttanut tuolla TBK-foorumilla, mutta nyt taas täälläkin poikkesin.

Toi Toivonen tribuutti oli yks mun ensimmäisistä videoista ja olen tehnyt kasapäin videoita lisää ton jälkeen. Ja tällä hetkellä olen uploadaamassa 13 minuutin Mika Häkkinen tribuuttia.

Aika ja mielenkiinto ei nyt riitä kaikkien linkkien pistämiseen mitä ton Henkka-videon jälkeen on tullut tehtyä, mutta tässä videoita joita rankkaan sinne kärkipäähän:

Carlos Sainz tribute vol.2
http://rapidshare.de/files/7529781/Carlos_Sainz_tribute.wmv.html

Colin McRae tribute vol.2
http://rapidshare.de/files/7105367/Colin_McRae_tribute.wmv.html

Juha Kankkunen tribute
http://rapidshare.de/files/6491215/Juha_Kankkunen_tribute.wmv.html

Videoita olen tehnyt Kankkusesta Mäkiseen, Auriolista Delecouriin, Portugalin rallista, Australiaan, Sennasta Rosbergiin, joten tossa nyt vaan noi omalla listalla kärjessä olevat.
 
Viimeksi muokattu:

Metanolman

Well-known member
Liittynyt
12.10.2005
Viestit
548
Sijainti
Lappeenranta
Oiskohan kenelläkään sitä Mäkisen -98 videota, missä hän sai tietää Carlosin keskeyttäneen ja voittaneensa mestaruuden?

Ei tuolla aiemmin ollut linkki toiminut...
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Ayrton-Ana sanoi:
Olen nykyän enemmänkin vaikuttanut tuolla TBK-foorumilla, mutta nyt taas täälläkin poikkesin.

Toi Toivonen tribuutti oli yks mun ensimmäisistä videoista ja olen tehnyt kasapäin videoita lisää ton jälkeen. Ja tällä hetkellä olen uploadaamassa 13 minuutin Mika Häkkinen tribuuttia.

Aika ja mielenkiinto ei nyt riitä kaikkien linkkien pistämiseen mitä ton Henkka-videon jälkeen on tullut tehtyä, mutta tässä videoita joita rankkaan sinne kärkipäähän:

Carlos Sainz tribute vol.2
http://rapidshare.de/files/7529781/Carlos_Sainz_tribute.wmv.html

Colin McRae tribute vol.2
http://rapidshare.de/files/7105367/Colin_McRae_tribute.wmv.html

Juha Kankkunen tribute
http://rapidshare.de/files/6491215/Juha_Kankkunen_tribute.wmv.html

Videoita olen tehnyt Kankkusesta Mäkiseen, Auriolista Delecouriin, Portugalin rallista, Australiaan, Sennasta Rosbergiin, joten tossa nyt vaan noi omalla listalla kärjessä olevat.

Mahtava tuo Carloksen tribuutti. :thumbup:
 
Ylös