Rami sanoi:
Jos Wilson on järkimies, vaihtaa sijoituksia, sun povailusi perustuu, jos kaatuu jos poksahtaa jos jotain muutakin sattuu. Koska Bosselle mestaruutta ajatetaan niin mahdollisimman suuri piste-ero, eipä tarvi joka kisaa ajaa verenmaku suussa... olen ihan muistelevinani Lööpillä olleen esim. tällainen taktiikka.
Vieläkään motorsportti ei kuulu tunne lajeihin, se €uro puhuu aikas voimakkaalla äänellä.
Norskit telkkarissa kommentoivat kovasti, millä AT:lla sijoituksia muutetaan.
Paljon asiaa ja ihan hyvää sellaista. Itse haluaisin kovasti Mikon voittavan ja siksi katson asiaa tältä kannalta.
Olet oikeassa, että kirjoitukseni perustuu sanaan jos. Mutta niin pohjautuu kaikki sekin, että toiset kirjoittaa Marcuksen taistelevan mestaruudesta. Niinhän tuon piti olla viime vuonnakin, mutta ei olisi ollut lähelläkään, ellei tämä yksi fransmanni olisi niin paljon huonompi pyöräilijä kuin autoilija. Ja pakko sanoa, että eikös sekin lopulta aika paljon kariutunut juuri volttien tekoon. Okei, ehkä Loeb olisi saattanut kyetä hakemaan tarvittavat pisteet parissa rallissa jos Marcus olisi pysynyt tiellä.
Jonkun verran vaan ottaa ottalohkoon, jos Mikko on ensimmäistä kertaa voittamassa täysin ajamalla ja voitto viedään sen takia, että toinen SAATTAA tarvita niitä pisteitä 10kk:n päästä.
Minä en asiaa saa päättää ja jos paikkoja vaihdetaan niin ei voi mitään. Mutta forumin ansiosta kaikkea ei tarvitse onneksi hiljaa niellä.
Olen avautunut.