Muuten Posse mottaa!Mosse potalle välittömästi.
Muuten Posse mottaa!Mosse potalle välittömästi.
Mites tää projekti on edenny?Rannekkello pistetty tänään aikaan klo 13:56 MIKESin kellon mukaan. Katsotaas kuinka hyvin pysyy ajassa.
Ihan tosi hyvin.Mites tää projekti on edenny?
Kello on 40 sekuntia edistänyt. :thumbfh:Mites tää projekti on edenny?
Mitens ois käsirasvat?Rannekelloista tuli vaan hiertymäjälkiä mun iholle. Kaipa se riippuu tyypistä mutta mulla on herkkä iho.
Ootko varma että sun kellos on tarpeeks kallis? Ettet vaan jäis juppiluokkaan.Breitlingin Navitimer löytyy ranteesta. En oikein osaa ilman tuota lähteäkään ulos. Kyllähän laadukas rannekello on ehdoton laite: Näyttää ajan ja toimii miehen ainoana koruna. Kyllä tyylikäs kello herrasmiehen tekee ihan eri tavalla kuin mikään Samsung Gäläxi S7 tai Tamagotchi (vaikka noistakin kellon ajan näkee).
Kyllä se on mulle riittävän kallis, varmaan vähän liiankin kallis.Ootko varma että sun kellos on tarpeeks kallis? Ettet vaan jäis juppiluokkaan.
Roikkuuko lahkeissa johannatukiaisia jotka luulee sun olevan niin varoissas että yhden bilerinsessan elättäminen hoituu ihan osinkotuloilla?varmaan vähän liiankin kallis.
Ei, enkä muuten usko johanna tukiaisen tuntevan termiä "osinko".Roikkuuko lahkeissa johannatukiaisia jotka luulee sun olevan niin varoissas että yhden bilerinsessan elättäminen hoituu ihan osinkotuloilla?
Tunnen tuskasi semisti.Vuosia kestänyt kellonhankintaprojektini on edelleen kesken. Ei oo löytyny samankaltaista kuin nykyinen. Muutenki nii vitusti muuttujii täs maailmas etten enää haluais erilaiseen kelloon totutella.