Tulosruudussa Kimi aprikoi, että voivat jättää aika-ajon kokonaan väliin. Eli lähtevät erittäin raskaalla autolla liikenteeseen.
Onko siis parempi lähteä varikolta viimeisenä? Kun jos ajaisi aika-ajot raskaalla ja jäisi esim. sijalle 16. Silloin olisi kuitenkin Jordanit ja Minardit takana? :doubtful: Vai kuluttaako aika-ajo liikaa konetta/renkaita, että kannattaa jättää väliin?
Mutta, mutta... eikös tänä vuonna kevyt auto ole kisoissa ollut parempi. Painavalla mukaan lähteneet ovat jääneet hitaampien taakse, ja kärjestä hurjan paljon heti alkukierroksilla.
Toisaalta, jos pääsee pitkään ajamaan keulilla kevyellä autolla, mutta siihenkään ei ole ollut mahdollisuuksia, kun ne nopeat ovat yleensä kerinneet käydä varikolla ja tulevat eteen.
Eri asia on sitten, jos ajaa yhdellä ja muut kolmella pysähdyksellä. Mutta, mutta se auto on niin raskas sitten tankki täynnä. Ja renkaatkin (taka) kuluvat painavalla autolla ainakin eräällä tunnetulla merkillä.
Scumi tosin tekee sen taikatempun ja nousee palkintopallin tuntumaan tai himmeille mitaleille painavalla , mutta silloin on Kimi ja muut keskeyttäneet kärjestä.
Ruutu 11 olisi ihan hyvä - siitä ekalla kierroksella viiden joukkoon ja pikkuhiljaa ylöspäin. Voitto on tuurissa sittenkin. Mitä vain voi tosin sattua - kolari lähdössä ja matkallakin renkaita poksahtelee, Ferrarilla
Muuten - vaihdetaanko Kimille uudenmallinen kone vai sellainen kuin Montoyalla on nyt? Saa nähdä.