:thumbup:Shammy sanoi:Jepjep. Näin se taittuu.
Siellä on luultavasti useampikin auto kevyellä tankilla, joten uskoisin Kimin eka katsovan mitä aikoja muut tiimit ja Montoya tekee. Sitten tekevät päätökset.patriot sanoi:En voi käsittää kuinka Kimin kannattaisi jättää aika-ajo väliin ja startata varikolta. Kyllä mun mielestä on paljon järkevämpää yrittää täysillä parasta aikaa ja startata siitä ruudusta 11. Ranskassa aiheuttaa toki ongelmia se, että ohittaminen on todella vaikeaa normaaleissa oloissa. On vaikea nousta kohti kärkeä. Sade voisi muuttaa tilanteen.
Idea on siinä, että silloin voi lähteä millaisella määrällä bensaa tahansa. Eli esim. säätilanmuutokset voi huomioida taktiikkaa laadittaessa. Taktiikka on takuulla erilainen sadekelillä kuin kuivalla. Samalla voi vähän katsella missä kohtaa gridiä on Alonso ja Sumi, ja sen mukaan laatia taktiikkaa ja bensamääriä kisaan.patriot sanoi:En voi käsittää kuinka Kimin kannattaisi jättää aika-ajo väliin ja startata varikolta. Kyllä mun mielestä on paljon järkevämpää yrittää täysillä parasta aikaa ja startata siitä ruudusta 11. Ranskassa aiheuttaa toki ongelmia se, että ohittaminen on todella vaikeaa normaaleissa oloissa. On vaikea nousta kohti kärkeä. Sade voisi muuttaa tilanteen.
Eikös varikolta voi lähteä vaikka aika-ajossa olisi ajan saanutkin? Sitä meinaan että jos aika-ajossa jäädään kauas kärjestä vaikka yritys oli olla "paalulle" niin saako silti lähteä varikolta.Moe Szyslak sanoi:Idea on siinä, että silloin voi lähteä millaisella määrällä bensaa tahansa. Eli esim. säätilanmuutokset voi huomioida taktiikkaa laadittaessa. Taktiikka on takuulla erilainen sadekelillä kuin kuivalla. Samalla voi vähän katsella missä kohtaa gridiä on Alonso ja Sumi, ja sen mukaan laatia taktiikkaa ja bensamääriä kisaan.
Täh, eikös Montoya kimin tapaan keskeyttänyt indyssä ?HÖYNÄ sanoi:Montyllekin olisi annettu uusi kone mutta kun sen on moottorisäännön puitteissa pakko ajaa vanhalla vielä toinen kisa.
Noei.Ville85 sanoi:Schumi paalulla!! :thumbup: