Ranskan GP kaudella 2021. Paul Ricard 18.-20.6.2021. Onko tarjolla patonkia vaiko croissantia?🥖🥐

Kumpi parempi Ranskan GP:n pitopaikka?


  • Äänestäjiä yhteensä
    31

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5731
Onko Mersulla minkä ikäistä hardia jäljellä? Mulla on sellainen tuntuma, että tässä käy vielä Unkarit / Espanjat.

Tosin Hamilton saattaa mennä muutenkin ohi. Aika paljon Mersut nopeampia tällä hetkellä.
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5731
Bottas on tällä hetkellä ihan oikeasti nopea. Jos tilanne pysyy tällaisena niin mä ottaisin kyllä jossain vaiheessa Hamiltonin sisään ja päästäisin Bottaksen Verstappenin kimppuun.
 

formulajooseppi01

Well-known member
Liittynyt
14.3.2015
Viestit
188
En mä tiedä. Taas sellanen ajatus tuli et vois nyt se kimi jäädä oikeasti pois. Viimekisa oli hyvä mut näyttää huonolta jälleen
 

ouzei

Well-known member
Liittynyt
22.5.2018
Viestit
2515
Joutuukohan nämä aikaisin stopanneet nyt vielä tekemään toisen stopin. Norris, Perez jne yhdellä?
 

Busso

Well-known member
Liittynyt
14.7.2019
Viestit
609
Varmasti kyllä kärjestä joku lähtee vielä undercuttiin
 

comm

Well-known member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
3109
Bottas taisi saada ohjeen säästää renkaita.
Selvästi nopein kärkikolmikosta
 

Antti--91

Forza Schumi
Liittynyt
6.11.2009
Viestit
668
Sijainti
Turku
Joutuukohan nämä aikaisin stopanneet nyt vielä tekemään toisen stopin. Norris, Perez jne yhdellä?
Perezillä voi olla hyvätkin mahikset ottaa toinen voitto peräkkäin. Joka tapauksessa ottaa tuoreilla renkailla kärkikolmikkoa kiinni, ja vielä jos on yhden stopin vähemmällä liikkeellä kuin top3, niin yleensä hyvänä renkaiden säästäjänä voi löytää itsensä kärjestä kisan loppupuolella.
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5731
Mazepin on muuten koko kisan ollut pikku-Schumia nopeampi, jos ketään kiinnostaa.
 

ouzei

Well-known member
Liittynyt
22.5.2018
Viestit
2515
Ihan sinällään hauskaa viihdettä tämä kun renkaat ei kestä kellään. Mutta samalla toisaalta vähän typerää.
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
5731
Mitähän taikuuksia Martinilla on keksitty noiden renkaitten kanssa. Täällä ja Bakussa Vettelillä ja Strollilla ihan tajuttomat stintit, ja vauhti pysyy ihan hyvänä.
 

Teme-84

Well-known member
Liittynyt
28.8.2003
Viestit
4515
Sijainti
Kokkola
Nyt sitten tekemään hamiltonit? Vai ajaako Lewis sitten kisan loppuun näillä kumeilla
 

ouzei

Well-known member
Liittynyt
22.5.2018
Viestit
2515
Mersun ainoa mahdollisuus voittoon koittaa sinnitellä ilman stoppia. Max sai sen verran eroa että ehtii itse tehdä "undercutin"
 
Ylös