Alkaa vituttaa tämä touhu, kun jotenkin sarjan ylivoimainen mestaritalli on onnistunut kääntämään homman päälaelleen ja esittää nyt sarjan köyhintä kerjäläistä. Pérez on suhteessa tallikaveriinsa sarjan huonoin kuski tällä hetkellä ja on ollut sitä jo pitkän aikaa. Mainehaitallakaan ei ole enää mitään väliä, kun tallia kiinnostaa vain se, että Pertsan potkiminen pihalle olisi liian kallista.
Minä olen huutanut Helmut Markolle potkuja jo ainakin kaudesta 2019 lähtien, mutta ensimmäistä kertaa ikinä olen hänen kannallaan tässä asiassa. Ainakin olen ollut aistivinani, että Marko olisi halunnut Pérezistä eroon jo kauan sitten mutta Horner onnistuu estämään sen.
Toisaalta ironisesti se oli Christian Horner, joka alkoi kesällä vinkua siitä, että Pérezin huonot suoritukset vaarantavat tallin sijoituksen valmistajien MM-sarjassa ja sen vuoksi myös henkilökunnan menestysbonarit, mutta sitten median kautta selviääkin, että Pérez maksaa paikastaan kymmeniä miljoonia dollareita ja että sen vuoksi Red Bull ei uskalla kenkiä häntä pihalle. Toivottavasti Horner ohjaa sitten lippismyynnin tulot henkilökunnan joulubonusten kassaan.
Soppaan ovat selkeästi sekaantuneet myös F1-sarjan pomot – onhan se selvää, kun katsoo noita Kitkat- ja McDonalds-mainoskuvia.