The Hallikainen™
Muusikko
- Liittynyt
- 17.1.2017
- Viestit
- 5619
Hajut varmasti kelpaa jollei ole oikeaa tavaraa saatavilla. Nyt kuitenkin kävi toisin.Tykkääkö se haistella sitä?
Hajut varmasti kelpaa jollei ole oikeaa tavaraa saatavilla. Nyt kuitenkin kävi toisin.Tykkääkö se haistella sitä?
Taisi kumpikin saada yhden podiumin Aguri Suzukin kanssa.Kuka on muuten kaikkien aikojen japanilaiskuski?Takuma Sato??
Aston Martin F1 Team tarvitsee yksinomistajalta eli Lawrance Strollilta kapitaalia, viimeisin tieto vuodelta 2023 kertoi että F1 Team teki tappiota 25,3 milj. puntaa. Vuonna 2022 tappiota tuli vajaa 60 milj. puntaa. Eli positiivisesti tappio puolittui.Honda on sanonut jo kauden alla että nyt on Tsukin aika ottaa ohjat omasta urasta ja että Hondakaan ei voi loputtomiin tasoitella tietä. Honda ei maksa ajeluista muissa talleissa ja Astonilla on muita suunnitelmia. Alonson tilalle ostetaan Verstappenia tai Russellia.
F1-tallillla ja automerkillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Se on samanlainen nimisponsorin rooli kuin aiemmin Red Bullilla heidän kanssaan. Lawrence Stroll sai oikeuden käyttää nimeä F1-tallinsa kanssa ostettuaan osuuden automerkistä.Aston Martin F1 Team tarvitsee yksinomistajalta eli Lawrance Strollilta kapitaalia, viimeisin tieto vuodelta 2023 kertoi että F1 Team teki tappiota 25,3 milj. puntaa. Vuonna 2022 tappiota tuli vajaa 60 milj. puntaa. Eli positiivisesti tappio puolittui.
Mutta emotehdas tekee karmaisevaa tappiota, viime vuonna tappiota 299milj. puntaa ja yhtiöllä on velkaa reilu miljardi puntaa. Ja autot eivät käy kaupaksi.
Kolme japanilaista kuljettajaa on ajanut F1:ssä kerran podiumille; Aguri Suzuki Suzukassa 1990, Takuma Sato Indianapolisissa 2004, sekä Kamui Kobayashi Suzukassa 2012.Kuka on muuten kaikkien aikojen japanilaiskuski?Takuma Sato??
Siinä neljäntenä japanilaisena palkinnoilla olossa jäätiin Abu Dhabissa neljä vuotta sitten kauden päätöksessä vaivaiset 0,519 sekuntia kolmostilan mennessä Carlos Sainz Juniorille.Kolme japanilaista kuljettajaa on ajanut F1:ssä kerran podiumille; Aguri Suzuki Suzukassa 1990, Takuma Sato Indianapolisissa 2004, sekä Kamui Kobayashi Suzukassa 2012.
Takuma Sato on kuitenkin myös kaksinkertainen Indy 500-voittaja, joten nostaisin hänet kaikkien aikojen japanilais-kuljettajaksi.
Tai sitten Ukyo Katayaman, koska oli Mika Salon tiimikaveri Tyrrellillä.
Saa nähdä, tuleeko Tsunodasta neljäs japanilainen podium-mies, vai käykö niinkuin Lawsonille.
Millä helvetin lailla tän kauden Red bulliin liittyy joku vitun rebaquen 1980 luvun ajelutMexico Cityn homma mikäli Perez mitenkään siellä Red Bullilla tai vaikka sitten Racing Bullilla huvin vuoksi nähtäisiin olisi kieltämättä vähän kuin Hector Rebaqueen ajelut vuoden 1986 Mexico Cityn paluukisassa Brabhamilla kolmannessa autossa yleisön villitsemistä koskevia terveisiä varten suoritettuna ennen kisaa!
Rebaqueen murheeksi kun F1-kisa Mexico Cityyn peruuntui 1980-luvun alkuvuosina aina hänen ajaessaan Brabhamin kisakuskinakin, mutta vanhemman ajan IndyCar-kisat siellä kyllä pidettiin kun pidettiin vuosina 1980-1981 F1-kisojen paikalla ennen kuin vuodeksi 1982 peruuntui sekin joka tapauksessa sinnekin.
Kait sitä vertausta saa hakea mistä lystää, ei niitä ole pakko lukea jos tulee paha mieli.Millä helvetin lailla tän kauden Red bulliin liittyy joku vitun rebaquen 1980 luvun ajelutDDDD idiootti
Tallipäälliköllä edessä vielä oikeuskeissi koskien omia perseilyjä. Olisivat antaneet aikoinaan kenkää ja pesti Wheatleylle niin tiedä vaikka olisi avainhenkilöitä pysynyt tallissa. Nyt siellä ollaan Hornerin hehkuttaman Wachen autojen kanssa ongelmissa.Aikamoista puuhastelua kaikin puolin Red Bullilta. Jos olisi vakavasti otettava organisaatio, niin päitä alkaisi pikkuhiljaa tippumaan.