Bukko
zeropodi
- Liittynyt
- 26.3.2019
- Viestit
- 4526
RB = Red Bull, VCARB = Toro Rosso.Ei vaan "RB" on lyhenne Visa Cash App RB:n nimestä. Ainoastaan tällä foorumilla jotkut käyttävät kyseistä lyhennettä joskus tarkoittamaan jopa Red Bull Racingia.
RB = Red Bull, VCARB = Toro Rosso.Ei vaan "RB" on lyhenne Visa Cash App RB:n nimestä. Ainoastaan tällä foorumilla jotkut käyttävät kyseistä lyhennettä joskus tarkoittamaan jopa Red Bull Racingia.
Yhtä kaikki, nimenmuutos Toro Rosso/AlphaTaurista nykyiseen oliRB = Red Bull, VCARB = Toro Rosso.
Mitähän sitten keksivät jos Checolle ei latu maita alkukauden kehitysversiollakaan. Tilaavat museosta kauden 2020 Force Indian?Checolle mietitään aiemman version tuomista kehiin, jota ei ole niin paljoa viety Maxin suuntaan. Hybä päätös, jos näin tehdään.
https://www.espn.com/f1/story/_/id/40759702/helmut-marko-red-bull-needs-help-sergio-perez
Väärin.RB = Red Bull, VCARB = Toro Rosso.
Kumpikaan ei pidä nykyisen auton käyttäytymisestä, jota on vaikea ajaa, mutta Perezin kohdalla talentti loppuu kesken.Checolle mietitään aiemman version tuomista kehiin, jota ei ole niin paljoa viety Maxin suuntaan. Hybä päätös, jos näin tehdään.
https://www.espn.com/f1/story/_/id/40759702/helmut-marko-red-bull-needs-help-sergio-perez
"Our discussion was not just about drivers, it was regular discussions we had of what can we do to improve the situation? We have to try to make the car more easy to drive.
"The more difficult the car is to drive, the more the difference to Max comes out because he's such an outstanding talent. If the rear steps out he won't lift the throttle, he's just, 'yeah, it's a little bit nervous,' Checo says 'it's difficult' or 'its undriveable.'
Oli ihan pallikas veto Mersulta purkaa kehitysosat pois perjantain jälkeen Spassa.Ei näytä Maxillakaan riittävän talentti ajaa tuota versiota, niin veikkaan muutoksen syynä olevan ihan yhtä paljon tämäkin. Todennäköisesti versio tulee vain Checolle, niin pystyy tekemään arvokasta vertailua ja pystytään ehkä löytämään syitä tilanteeseen. Ja jos on vieläkin hitaampi, niin ei kumpikin auto joudu ajamaan hitaalla versiolla. Jos nopeampi, niin ehkä ottavat takapakkia päivitysten kanssa, joka usein on ihan hyvä, jos ne eivät toimi. Turha kai sitä on väkipakolla lyödä päätä puuhun, jos siitä ei ole hyötyä
Kuuluisa MP4-17DJostain syystä sitä enää harvemmin tehdään. Aikanaanhan sitä tapahtui huomattavasti enemmän ja mm. Mäkki vetäisi edellsen vuoden autonkin kehiin, kun meni pieleen.
Mitä nyt paalulle ajoi viimeksi ja kisassa grid penaltyn jälkeen mm. ohitti tämän hetken nopeimmaksi tituleeratun tallin toisen auton.Ei näytä Maxillakaan riittävän talentti ajaa tuota versiota
Himppasen voi osoittaa sormella myös McLaren-tallia "taktiikasta".Mitä nyt paalulle ajoi viimeksi ja kisassa grid penaltyn jälkeen mm. ohitti tämän hetken nopeimmaksi tituleeratun tallin toisen auton.
Viimeksi 2020 jäänyt voitotta näin pitkään, niin joko kuuluisa keskikauden taantuma tai auto ei sovi täysin hanskaan, vaikka on tälle rakennettu.Mitä nyt paalulle ajoi viimeksi ja kisassa grid penaltyn jälkeen mm. ohitti tämän hetken nopeimmaksi tituleeratun tallin toisen auton.
Kaluston dominointi historiaa, mutta silti 78 pisteen kaula kärjessä, joka kasvaa kisa kisalta kesätaukoon asti ja tallikaveri jatkuvasti takana. Sitten taitaa olla koko gridi taantumassa.Viimeksi 2020 jäänyt voitotta näin pitkään, niin joko kuuluisa keskikauden taantuma tai auto ei sovi täysin hanskaan, vaikka on tälle rakennettu.
Voittoputkista ja tallikaverin dominoinnista puheenollen, toivottavasti tätä taantumaa ei lasketa vuosissa kuten Mersulla. Katsellaan sitten Abu Dhabissa kuinka taatunut kuski nostelee pokaalia.Onneksi oli ylivoimainen auto alkukaudesta, nyt ei dominoi muita kuin tallikaveriaan. Muiden kanssa joutuu jo töihinkin, niin voittoputki meni totaalisesti poikki. Edelleen kokonaisvaltaisin auto, niin eiköhän siellä vielä ole ruutia ranteessakin.
Red Bull tekee tallina hyvin duunia, ettei ottelupalloja löydä verkkoon, kuten päävastustajat. Vaikka Max kritisoi taktiikkaa viime kisassa, niin kyllä kautta linjan Red Bullilla ollaan selkeästi enemmän hereillä kun muut. Tosin ei Bullikaan sentään mahdottomia pysty, eli raahamaan Pereziä sinne kärkitaistoon.Kaluston dominointi historiaa, mutta silti 78 pisteen kaula kärjessä, joka kasvaa kisa kisalta kesätaukoon asti ja tallikaveri jatkuvasti takana. Sitten taitaa olla koko gridi taantumassa.
Nyt kaulaa on karvan verran yli 3 voittoa, onko tilastonikkareilla knoppitietoa mikä on suurin kaula joka on menetetty ja missä vaiheessa kautta se tapahtui? Onnekkaimman mestaruuden tiedämmekin joka on Kekellä hallussa.Olisihan se aika hauskaa, jos Verstappen jotenkin tämän mestaruuden vielä häviäisi. Eittämättä lähtisi liikkeelle upea narratiivi, miten Verstappen menetti satavarman mestaruuden isommasta pistejohdosta, kuin kukaan ennen lajin historiassa. Todellisuudella ei välttämättä olisi sen kanssa mitään tekemistä, mutta hauskaa se olisi.