Kuten aiemmin kirjoitin, niin Hadjarin edellytykset onnistumiseen ovat siinä mielessä paremmat kuin parin viime vuoden aikana, että saa aloittaa puhtaalta pöydältä uusien sääntöjen puitteissa. Auton rakentavat insinöörit, eikä kuskin palaute näy siinä vielä millään tavalla. Esimerkiksi Perezin ajaminen Red Bullilla oli ylivoimaisesti parhaalla tasolla alkukaudesta 2022. Siihen kun yhdistetään Verstappenin mahdollinen lähteminen tallista, niin ehkä Hadjarilla on mahdollisuudet pitää pää pinnalla.
Lindblad on todella raakile. Minkäänlaista tasaisuutta pienemmissä luokissa ei ole löytynyt, vaan tuppaa olemaan joko huipulla tai pohjamudissa. Täälläkin joku otti aiemmin jo esiin sen, miten hänelle keskikauden taantuma iskee pahemmin kuin Bottakselle koskaan. En jaksa pisteitä laskea, mutta ihan Wikipediasta pystyy näkemään, miten selkeästi taso on romahtanut kauden jälkimmäisellä puoliskolla jokaisella ajamallaan formulakaudella. Se toki on sanottava, että F2-sarjalla ei tällä hetkellä ole minkäänlaista painoarvoa, joten ehkä tässä on luotettava Red Bullin arviointiin.
